نتیجه پایانی شناگران ایران در بلغارستان/ یاوری رکورد ۲۰۰ آزاد را بهبود بخشید/ افقری در ۵۰ پروانه هم رکورد شکنی کرد

در مسابقات شنا انتخابی المپیک به میزبانی بلغارستان، علیرضا یاوری رکورد 200 متر آزاد و مهرشاد افقری رکورد 50 متر پروانه را بهبود بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نمایندگان شنا ایران از پایگاه قهرمانی شنا استان اصفهان امروز(یکشنبه) در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی بلغارستان به آب زدند.

در مرحله مقدماتی علیرضا یاوری و متین سهران در ماده ۲۰۰ متر آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند. در فینال این ماده علیرضا یاوری با ثبت زمان ۱:۵۱.۹۲ در جایگاه سوم ایستاد. یاوری با ثبت این زمان رکورد ملی این ماده را که پیش از این به نام خود ثبت بود یک صدم ثانیه بهبود بخشید. میتین سهران نیز به صلاح دیدی گامر دیلانچیان در رکورد گیری مجدد ماده ۵۰ متر آزاد شانس خود را برای حمله به ورودی المپیک امتحان کرد.

در ادامه مهرشاد افقری دیگر نماینده شنا ایران که صبح جواز حضور در فینال ماده ۵۰ متر پروانه را کسب کرده بود، در فینال این ماده با ثبت زمان ۲۴.۳۰ در جایگاه نخست ایستاد . افقری با ثبت این زمان رکورد این ماده را که پیش از این با زمان ۲۴.۳۲ به نام مهدی انصاری بود به نام خود ثبت کرد.

بدین ترتیب پرونده  مسابقات شنا انتخابی المپیک به میزبانی بلغارستان بسته شد و علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری نمایندگان شنا ایران از پایگاه قهرمانی اصفهان زیر نظر گامردیلانچیان به کار خود پایان دادند.

 

نتایح مسابقات انتخابی المپیک – یکشنبه  ۶ تیر- بلغارستان 

۲۰۰ متر آزاد :

  • علیرضا یاوری 
    مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۱:۵۲٫۸۸ راهی فینال شد.
    فینال : ثبت زمان ۱:۵۱.۹۲ سوم شد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. 
  • متین سهران
    مرحله مقدمانی با ثبت زمان ۱:۵۵٫۸۹ راهی فینال شد.

۵۰ متر پروانه :

  • مهرشاد افقری 
    مرحله مقدمانی با ثبت زمان ۲۴٫۴۵ راهی فینال شد.
    فینال: با ثبت زمان ۲۴٫۳۲ اول شد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب