نخستین جلسه ستاد برگزاری مسابقات بین المللی شنای بانوان

نخستین جلسه هم اندیشی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی شنای بانوان به میزبانی ایران امروز (چهارشنبه) در محل جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۱:۰۰ صبح نخستین جلسه تیم برگزاری مسابقات بین المللی شنای بانوان به میزبانی ایران در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه مسئولان فدراسیون ، اعضای کمیته فنی شنا ، کمیته بانوان ، روابط عمومی و تیم تدارکات و تشریفات فدراسیون حضور داشتند. مرور برنامه‌های پیش رو و تقسیم وظایف ستادی از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در این جلسه بود. هر یک از اعضا با بیان نظرات و پیشنهادات خود، پیرامون برنامه‌های پیش رو در جهت آماده سازی زیر ساخت‌های برگزاری این مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان مقرر گردید با تجهیز استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی این مسابقات اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در این محل برگزار گردد.

جلسه بعدی تیم برگزاری مسابقات بین المللی شنای بانوان هفته آینده برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.