نخستین جلسه کمیته فنی شنا در سال ۱۳۹۵

اعضای کمیته فنی شنا با هدف ویرایش نهایی تقویم ورزشی سال 1395 و ارائه گزارش برنامه های تیم ملی شنا روز سه شنبه (21 اردیبهشت 1395) در محل فدراسیون شنا تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نخستین جلسه کمیته فنی شنا در سال جدید روز سه شنبه هفته آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) برگزار می شود. از همین رو از اعضای این کمیته دعوت شد تا رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح همان روز در محل سالن جلسات فدراسیون شنا حاضر شوند.

از فرشاد کرمی، خشایار حضرتی، عبدالرضا ریاحی، عباسعلی کشتکار، مجید مشتاق عشق، ابوطالب مشهور، مسعود داودی، حمید اسکندریون، ابراهیم راشدی، شهرناز ورنوس و فروزنده زرآور برای حضور در این جلسه دعوت بعمل آمد.

 

باتوجه به سال المپیک و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا و مسافت کوتاه جهان موضوعات این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

  1. ارائه گزارش برنامه های تیم های ملی شنا
  2. بازنگری برنامه های کمیته فنی شنا حسب سیاست های ابلاغی فدراسیون در سال ۹۵
  3. ویرایش نهایی تقویم ورزشی شنا در سال ۱۳۹۵ (برنامه ریزی اردوها، مسابقات، جام ها و ….)
  4. اهداف و نحوه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی مسافت کوتاه جهان

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.