نخستین دوره مربیگری کارگروه نوجوانان شنا سال ۹۵ در سرعین آغاز شد

نخستین دوره کلینیک تخصصی کارگروه نوجوانان شنا در سال ۱۳۹۵ با هدف توسعه و دانش افزایی، تربیت مربیان حرفه‌ای و توسعه رشته شنا از پنج شنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) به مدت سه روز در سرعین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع زاده دبیرکل فدراسیون شنا عصر دیروز (جمعه) در مراسم آغاز به کار این کلینیک تخصصی سطح شناگران کشور را با توجه به امکانات و تجهیزات موجود عالی توصیف کرد و بیان داشت: توسعه رشته شنا، شیرجه و واترپلو در کشور و تربیت استعدادهای این رشته مهمترین برنامه فدراسیون است و در این زمینه برنامه های آموزشی جایگاه ویژه ای دارد.

وی برگزاری کلینیک تخصصی مربیان برتر شنای کشور در سرعین را از جمله این برنامه ها برشمرد و تاکید کرد که امسال برای آموزش مربیان پایه برنامه های گسترده ای تدارک دیده شده که به مرور به اجرا گذاشته خواهد شد.

در ادامه یعقوب کشاورز رئیس هیئت شنای استان اردبیل نیز به ضرورت ارتقا مربیان شنا با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف تاکید کرد و تربیت مربیان حرفه ای در رده های پایه در سطح کشور به منظور توسعه ورزش شنا در جامعه و بویژه در مدارس را از مهمترین اهداف برگزاری کلینیک تخصصی مربیان برتر شنای کشور در سرعین برشمرد.

رئیس هیئت شنای استان اردبیل با بیان اینکه اغلب مربیان شنا در سطح استان ها از درجه مربیگری سه برخوردارند، تصریح کرد: برگزاری این دوره ها می تواند سطح مربیان شنای کشور را ارتقا دهد.  این دوره برای مربیان پایه و نوجوانان برگزار می شود و اردبیل میزبان اولین دوره برای مربیان رده نوجوانان در سال ۱۳۹۵ است.

کشاورز زمان برگزاری این دوره تخصصی را سه روز عنوان کرد و ادامه داد: اولین کلینیک تخصصی مربیان برتر شنای کشور در سرعین با حضور بیش از ۳۵ مربی شنای بویژه در رده پایه برگزار می شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب