نشان طلایی دیگر در کارنامه لورز ثبت شد

مرحله دوم رقابت های ماراتن ۱۰ کیلومتر ۲۰۱۴ فینا با پیروزی قهرمان دوره پیش این مسابقات “توماس لورز” آلمانی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “توماس لورز” یکی از پر افتخارترین شناگران آب های آزاد و برنده عنوان بهترین شناگر این رشته در سال ۲۰۱۳ در دور دوم رقابت های ماراتن ۱۰ کیلومتر فینا عنوان نخست را از آن خود کرد.
گام دوم این مسابقات که پنجم آپریل در مکزیک برگزار شد شاهد حضور ۷۵ شناگر مارتن از ۲۰ کشور بود. این مسابقات دومین مرحله از مجموع هفت رویداد مارتن ۱۰ کیلومتر سال ۲۰۱۴ است.
رقابت های بخش مردان با پیروزی “توماس لورز” نایب قرمان المپیک ۲۰۱۲ به پایان رسید. این شناگر آلمانی با ثبت زمان یک ساعت و ۵۶ دقیقه و ۴۴ثانیه زودتر از سایر رقیبان دیوار پایانی را لمس کرد و به نشان طلا دست یافت. با این نتیجه “لورز” بیستمین پیروزی خود را در رقابت های ماراتن ۱۰ کیلومتر از سال ۲۰۰۷ تا کنون ثبت کرد. پس از وی “سیمونه رافینی” ایتالیایی با یک صدم ثانیه اختلاف گردن آویز نقره را کسب کرد. “دیئگو ویلارینو” برزیلی نیز پس از این دو شناگر در جایگاه سوم این مرحله از مسابقات ایستاد.
رقابت های بخش بانوان نیز با درخشش “مارتینا گریماندلی” دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۲ به پایان رسید. این شناگر اهل ایتالیا در قابتی نفس گیر با پیشی گرفتن از سایر رقیبان زمان دو ساعت و ۱۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه را ثبت کرد تا به اولین پیروزی خود در مسابقات این فصل دست یابد. پس از وی “پولینا اوکیموتو” قهرمان المپیک لندن و “آنا مارسلا” نایب قهرمان مرحله نخست این رقابت ها عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

*نفرات برتر مرحله ی دوم رقابت های ماراتن ۱۰ کیلومتر ۲۰۱۴ فینا:
بخش مردان:
۱. “توماس لورز” از آلمان با زمان ۱.۵۶.۴۴
۲. “سیمونه رافینی” از ایتالیا ۱.۵۶.۴۵
۳. “دیئگو ویلارینو” از برزیل ۱.۵۶.۴۶

بخش زنان:
۱. “مارتینا گریماندلی” از ایتالیا با زمان ۲.۱۲.۳۷
۲. “”پولینا اوکیموتو” از برزیل ۲.۱۲.۳۸
۳. “دیئگو ویلارینو” از برزیل ۲.۱۲.۳۹

*تقویم رقابت های کاپ جهانی شنا ماراتن ۱۰ کیلومتر۲۰۱۴ فینا:
۱- اول فوریه- ویدنا (آرژانتین)
۲- ۵ آپریل- مانزانیلو (مکزیک)
۳- مسابقه پیش رو: ۲۸ ژوئن- ستوبال (پرتقال)
۴- ۲۴ جولای- لاک.سنت جین (کانادا)
۵- ۳۱ جولای- لاک ماگوک (کانادا)
۶- ۹ آگوست- لاک مگنتیک (کانادا)
۷- ۴ اکتبر- هنگ کنگ (هنگ کنگ)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب