نشست رضوانی با نایب رییس فدراسیون شنای عراق و مسئولان سوریه، ارمنستان و آذربایجان

در حاشیه حضور مسئولان فدراسیون در تبریز امروز (پنج شنبه) نشستی میان رضوانی و محسن سمیع زاده دبیر کل با نایب رییس فدراسیون شنای کشور عراق و سرپرست تیم ملی شنای سوریه و مسئولان تیم های ارمنستان و آذرباییجان برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در حاشیه سفر محسن رضوانی و محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون به شهر تبریز برای بازدید از مسابقات بین المللی شنای این استان “جام سرداران شهید آذربایجان” نشستی با نایب رییس فدراسیون شنای کشور عراق و سرپرست تیم ملی شنای سوریه، همچنین مسئولان تیم های ارمنستان و آذربایجان برگزار شد.

ابتدا رضوانی در نشست با نایب رییس فدراسیون شنای کشور عراق امادگی خود را برای امضای تفاهمنامه با کشور  عراق اعلام کرد و اذعان داشت که علاوه بر تبریز، تهران نیز میتواند میزبان تورنمنت و اردوی آماده سازی تیم عراق باشد.

نایب رییس فدراسیون شنای عراق در این دیدار از بالا بودن سطح رقابت‌ها اعلام رضایت کرد و بیان کرد سطح مسابقات و شناگران ایران از تصورات ما بلاتر بود . همچنین در ادامه آمادگی خود را برای امضا تفاهم نامه با ایران برای برگزاری اردو ها و تورنمنت های مختلف به میزبانی عراق اعلام کرد.

 

رضوانی در ادامه با سرپرست تیم ملی شنای سوریه نیز به گفت‌گو نشست. او در این دیدار نیز از برنامه ریزی برای حضور ۱۰ تیم خارجی و ۲ تیم ملی ایران در رقابت‌های شنای سال آینده تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و افزود این دوره از رقابت‌ها شروعی برای برگزاری مسابقات بزرگ در تبریز است و هیات شنای آذربای‌جان شرقی توانایی میزبانی رقابتهای بزرگ را دارد. در پایان رضوانی از بسته شدن پرونده داعش ابراز خوشحالی کرد تا شاهد آبادانی و آرامش کشور سوریه باشیم.

 

سرپرست تیم ملی شنای سوریه نیز بیان کرد: سطح شنای ایران بسیار بالا بوده و شناگران ایران رشد خوبی داشته اند. از دولت و ملت ایران در دفاع و حمایت از مردم سوریه در مقابل داعش تشکر و قدردانی را دارم و برای شهدای هر دو کشور علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

ادامه دارد

image_printپرینت مطلب