نشست کمیته استعدادیابی فدراسیون شنا برگزار شد

نشست مقدماتی کمیته استعدادیابی فدراسیون شنا به منظور بازبینی و مطالعه تطبیقی فرآیند استعدادیابی در رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دراین نشست که با حضور محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون، مربیان تیم های ملی شنا و واترپلو، سرپرست کمیته مشورتی واترپلو و جمعی از کارشناسان و صاحب نظران رشته های ورزشی شنا و واترپلو وشیرجه در محل فدراسیون شنا برگزارشد، اعضا پیرامون چگونگی استعدادیابی در بخش شنا، شیرجه و واترپلو به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات تخصصی پرداختند.
در این جلسه پیشنهاد شد با توجه به دیدگاههای غلامرضا جعفری مدیریت فدراسیون شنا در جهت توسعه ورزش شنا در بعد همگانی، نماینده ای از سوی فدراسیون به وزارت آموزش و پرورش جهت تعامل بیشتر با آن وزارتخانه در زمینه مشارکت در اجرای طرح آموزش شنای مقطع سوم ابتدایی صورت گیرد.
در این نشست همچنین موضوعاتی همچون استعدادیابی در سطوح پایه و فراگیر کردن رشته شنا در مدارس ابتدایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه تشکیل کمیته استعدادیابی فدراسیون شنا به عنوان ضرورتی در جهت قهرمان پروری و پشتوانه سازی برای پرورش و رشد چهره های جوان و نوظهور مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در جلسات آینده اعضای این کمیته معرفی شوند. همچنین مقرر گردید جدول ترسیم فرآیند استعدادیابی در جلسه بعدی توسط اعضا ارائه گردد.
در نشست مقدماتی کمیته استعدادیابی چهره های شاخصی از پیشکسوتان رشته های شنا و واترپلو از جمله ؛ نادر غفوری، خشایار حضرتی، ارشک سودی شعار، اکبرنژاد، کامبیز رخشانی مهر، علی اکبر شیری جیان، حامد آراسته و… حضور داشتند.

image_printپرینت مطلب