نظرپور: در مسابقات پیش رو به عنوان مربی ورزشکار حاضر می شوم

شهنام نظرپور مدال آور شیرجه در مسابقات آسیایی ژاپن گفت: منتظر پاداش وعده داده شده از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم و امیدوارم به دستمان برسد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  روز یکشنبه (۱۲دی ماه) ازشهنام نظرپور و مجتبی ولی‌پور، شیرجه روهای مدال آور کشور که موفق به کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا شدند در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تقدیر شد.
شهنام نظرپور در این باره گفت: فدراسیون با اهدای سه نیم سکه از من، مجتبی ولی پور و قائم میرابیان، مربی تیم، تقدیر کرد.
وی درباره میزان پاداش اهدایی از سوی فدراسیون اظهار داشت: همین میزان پاداش نیز در سال های گذشته وجود نداشت البته ما منتظر جایزه وزارت ورزش و جوانان هستیم. امیدوارم پاداش قابل توجهی باشد و البته به دستمان برسد.
ملی پوش شیرجه درخصوص ادامه همکاری اش با تیم ملی اظهار داشت: در جلسه همه به  این نتیجه رسیدند که بزرگسالان هم چنان در تیم بمانند و در کنار آن ها جوانان نیز تمرین کنند زیرا به دلیل نبود اردو و مسابقات برون مرزی لازم است، شیرجه روهای بزرگسال در تیم حضور داشته باشند تا جوان ترها آنها را الگوی خود قرار دهند. همان طور که ما در جوانی، هدایتی، میرابیان و طاق بستانی را الگوی خود قرار می دادیم.
نظر پور افزود: هیات استان کرمانشاه قصد دارد به سرمربیگری حسینی، ۴ نفر را که من هم جزء آنها هستم را به مسابقات باشگاهی هلند که از سطح خوبی برخوردار است، اعزام کند. این مسابقات اوایل بهمن برگزار می شود البته من در این رقابت ها به عنوان مربی ورزشکار حاضر می شوم.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.