نظرپور: لیگ شیرجه برای پیشرفت به حمایت مالی بخش خصوصی نیاز دارد

ملی‌پوش شیرجه کشورمان درباره لیگ این رشته گفت: برای پیشرفت این رشته به لحاظ کمی و کیفی به حامیان مالی نیاز است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهنام نظرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی اظهار داشت: به دلیل آسیب‌دیدگی کمرم  نتوانستم در مسابقات لیگ شرکت کنم. پس از بازی‌های آسیایی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم، تمریناتم را دنبال کردم تا در مرحله دوم لیگ حضور داشته باشم اما آسیب دیدگی‌ام تشدید شد.

وی افزود: لیگ در شرایطی برگزارشد که در واقع سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به گذشته نداشت. در واقع تا زمانی که اسپانسرهای بخش خصوصی وارد لیگ نشوند لیگ پربارتری نخواهیم داشت. نمی‌توان تنها روی حمایت هیئت‌ها حساب باز کرد.

ملی‌پوش تیم شیرجه ادامه داد: این شرایط باعث می‌شود تا بازیکنان نیز با شوق و اشتیاق در لیگ مسابقه ندهند. با این وجود در همین لیگ نیز تعدادی شیرجه روی جوان حضور داشت که به لحاظ فیزیک بدنی شرایط خوبی داشتند. این شیرجه‌روها قابلیت حضور در اردوهای تیم ملی را دارند تا با استفاده از امکانات اردوی تیم ملی آموزش ببینند.

نظرپور عنوان کرد: باتوجه به برنامه‌های اعلام شده پیش از سال جدید یک مرحله اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد. نفرات منتخب قهرمانی کشور و افرادی که مستعد هستند در این مرحله از اردوها حضور دارند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب