نفت آبادان قهرمان لیگ دسته یک واترپلو شد

تیم نفت آبادان با غلبه بر رقیب هم نام تهرانی خود در دیدار فینال، قهرمان نهمین دوره رقابت های لیگ دسته یک واترپلو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ نهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو ایران با حضور ۹ تیم به میزبانی استخر سه گانه ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی از دوشنبه (۱۰ اسفند ۱۳۹۴) آغاز شد و امروز (جمعه) با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.

در دو دیدار برگزار شده امروز ابتدا کیان شنای گرگان و علوم پزشکی شیراز دیدار رده بندی را برگزار کردند. در این دیدار سریع، شاگردان دانیال خاکبان بهتر ظاهر شدند و با حساب ۹ بر ۲ مقابل حریف شیرازی خود به برتری رسیدند. با این نتیجه کیان شنای گرگان سکوی سوم قهرمانی را از آن خود کرد.

دیدار فینال اما بسیار نزدیک و نفس گیر تا دقایق پایانی دنبال شد. دو تیم پرقدرت نفت تهران و نفت آبادان که از ابتدای راه بی رقیب بودند فینال نهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو کشور را برگزار کردند. این مسابقه دیدنی که از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آغاز شد در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود نماینده آبادان به پایان رسید.

با این حساب پرونده نهمین دوره مسابقات لیگ دسته واترپلو کشور با قهرمانی نفت آبادان، نایب قهرمانی نفت تهران و مقام سومی کیان شنای گرگان بسته شد.

نفت تهران – کیان شنای گرگان – استخر نوفلاح – رعد پدافند هوایی – استخر آزادی – استخر ۹دی – آکادمی شنای باشگاه انقلاب – پالایش نفت آبادان و علوم پزشکی شیراز تیم های حاضر در نهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو (سال ۱۳۹۴) بودند.

 

 

رده بندی نهایی در نهمین دوره لیگ دسته یک واترپلو:

  1.  نفت آبادان
  2. نفت تهران
  3.  کیان شنای گرگان
  4. علوم پزشکی شیراز
  5. استخر آزادی
  6. آکادمی شنای باشگاه انقلاب
  7. رعد پدافند هوایی
  8. استخر ۹دی
  9. استخر نوفلاح

 

نتایج مسابقات روز پایانی :

جمعه- ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

  • رده بندی: کیان شنای گرگان ۹ – علوم پزشکی شیراز ۲
  • فینال: نفت تهران ١٢ – نفت آبادان ١٣

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب