نفت امیدیه بر سکوی قهرمانی می ایستد/ معرفی بهترین های شنای کشور

مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور عصر امروز جمعه در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و قهرمان و برترین های این مسابقات معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله چهارم و پایانی مسابقات شنای باشگاههای کشور در حالی امشب در ورزشگاه آزادی به پایان می رسد که تیم نفت امیدیه در مجموع امتیازات سه مرحله گذشته این مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرده است.
نفت امیدیه تاکنون با ٢٢٨۶ امتیاز پیشتاز بلامنازع رقابت هاست و عصر امروز بر سکوی قهرمانی خواهد ایستاد.

تیم هیات شنای گیلان نیز با ٢۰۵١ امتیاز در سکوی دوم جای دارد و به احتمال فراوان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.

تیم مقاومت بسیج هم که از وجود ملی پوش سرشناس کشور محمد بیداریان سود می برد نیز با ١٨٨۵ امتیاز در مکان سوم جای دارد و برای کسب بهترین جایگاه در ۵ ماده پایانی تلاش خواهد کرد.

گفتنی است نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای کشور از اول دی ماه گذشته با رقابت ٧ تیم ؛ نفت امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، هیات شنای گیلان، مقاومت بسیج، هیات شنای زنجان، هیات شنای فارس و نفت تهران آغاز شد و پس از برگزاری ۴ مرحله عصر امروز جمعه با معرفی تیم قهرمان و برترین های این رقابتها به کار خود پایان خواهد داد.

مراسم اهداء جوایز و اختتامیه این مسابقات از ساعت ١٨ عصر امروز با حضور مسئولان فدراسیون شنا، مدیران باشگاهها و پیشکسوتان شنای کشور در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

image_printپرینت مطلب