نفت امیدیه به مدال برنز سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو رسید

در دیدار رده بندی سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو، نفت و گاز امیدیه با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان سومی دست یافت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا و شیرجه و واترپلو؛ در آخرین روز از سی‌ و دممین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۱ امروز پنجشنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ دو تیم نفت و گاز امیدیه و نفت و گاز پچساران در دیدار رده بندی از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف هم رفتند.

این بازی جذاب و پایاپای در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ به تساوی رسید و به پنالتی کشیده شد. دو تیم در نبرد پنالتی ها جانانه جنگیدند و در پنج پنالتی اول  باز نتیجه به تشاوی کشیده شد اما امیدیه در ضربه هشتم موفق شد با یک گل برتری پیروز این میدان شود. با این نتیجه تیم امیدیه بر سکوی سوم ایستاد و نفت و گاز گچساران چهارم شد.

از ساعت ۱۴:۰۰ امروز(شنبه) دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در فینال این دوره از مسابقات به آب می‌زنند تا تکلیف قهرمان سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور مشخص شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات بودند.

 

 

سی دومین دوره لیگ برتر واترپلو – پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱
استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

  • رده بندی (کسب مدال برنز)

نفت و گاز امیدیه ۱۶ _  ۱۵  نفت و گاز گچساران 

 

  • فینال

استخر شهید نوفلاح _ دانشگاه آزاد اسلامی (ساعت ۱۴:۰۰)

 

 

 

انتهای پیام

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب