نفت امیدیه نایب قهرمان لیگ برتر واترپلو شد

هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور با برتری سه تیم نفت و گاز امیدیه، هیئت شنای زنجان و هیئت شنای گیلان برابر میزبانان خود به پایان رسید و تیم نفت امیدیه عنوان نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، از دور برگشت بیست و یکمین دوره رقابتهای واترپلو واترپلو عصر دیروز جمعه سه دیدار در شهرهای گچساران، خراسان رضوی و اصفهان برگزار شد.

در مشهد، تیم نفت و گاز امیدیه با نتیجه ١٢ بر ۶ مقابل میزبان خود هیات شنای خراسان (قعرنشین لیگ) به برتری رسید تا با کسب ٢١ امتیاز در مکان دوم جدول باقی بماند و در فاصله یک هفته به پایان مسابقات، نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شود.

در گچساران، تیم هیات شنای زنجان با نتیجه ٩ بر ۵ مقابل میزبان خود نفت و گاز گچساران به برتری رسید تا ١٨ امتیازی شود و با قرار گرفتن در مکان سوم جدول همچنان در کورس رقابت برای کسب عنوان سومی با هیات شنای گیلان باقی بماند.

در سومین و آخرین دیدار هفته سیزدهم نیز هیئت شنای گیلان با نتیجه پرگل ١٩ بر ٣ مقابل خانه شناگران اصفهان به پیروزی رسید تا نماینده گیلان هم با کسب ١۶ امتیاز برای قرار گرفتن در جایگاهی در بین سه برتر لیگ امیدوارانه به انتظار هفته پایانی بنشیند.

گفتنی است تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان هفته گذشته با برتری مقابل هیئت شنای خوزستان در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات برای دومین سال پیاپی قهرمانی خود را در رقابتهای لیگ برتر واترپلو مسجل کرد.

image_printپرینت مطلب