نفت امیدیه یک گام تا قهرمانی کشور / رکورد شکنی رهام پیروانی

دومین روز مرحله پایانی مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور در حالی با جابجایی یک رکورد رده سنی و برتری شناگران تیم های فولاد ماهان سپاهان، هیات شنای گیلان و نفت امیدیه در ۵ ماده سوم آغاز شد که تیم نفت امیدیه تنها یک گام تا قهرمانی این مسابقات فاصله دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دومین روز از چهارمین و آخرین مرحله مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور صبح امروز جمعه با رقابت ٧ تیم ؛ نفت امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، هیات شنای گیلان، مقاومت بسیج، هیات شنای زنجان، هیات شنای فارس و نفت تهران در ۵ ماده سوم پیگیری شد که شناگران تیم های فولاد ماهان سپاهان، هیات شنای گیلان و نفت امیدیه عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

با نتایج صبح امروز تیم نفت امیدیه همچنان پیشتاز این رقابتهاست و تنها یک گام با قهرمانی نهمین دوره مسابقات شنای باشگاههای کشور فاصله دارد.

پس از تیم نفت امیدیه، تیم های هیات شنای گیلان و مقاومت بسیج در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند و در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

در رقابت های صبح امروز همچنین رهام پیروانی از تیم هیات شنای گیلان موفق شد در ماده ١۰۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ١ دقیقه و ٣ ثانیه و ۵٣ صدم ثانیه رکورد این ماده را در رده سنی ١۴- ١٣ را که متعلق به پوریا مالدار قصری با زمان ١ دقیقه و ٣ ثانیه و ٨۰ صدم ثانیه (مرحله سوم لیگ شنا سال ٨۶) بود را به میزان ٢٧ صدم ثانیه کاهش دهد.

نتایج مسابقات صبح امروز و نفرات برتر ۵ ماده سوم رقابتهای شنای باشگاههای کشور به این شرح است:
*٢۰۰ متر آزاد:
١- همایون حقیقی از هیات شنای گیلان با زمان ٢ دقیقه و ١ ثانیه و ١۴ صدم ثانیه
٢- اصلان صالحیان از مقاومت بسیج با زمان ٢ دقیقه و ٣ ثانیه و ٨۶ صدم ثانیه
٣- پوریا مالدار قصری از نفت امیدیه با زمان ٢ دقیقه و ۶ ثانیه و ۶٣ صدم ثانیه

*۵۰ متر پروانه:
١- گامر دیلانچیان از فولاد ماهان سپاهان با زمان ٢۵ ثانیه و ٨٣ صدم ثانیه
٢- افشین عسگری از نفت امیدیه با زمان ٢۵ ثانیه و ٨٨ صدم ثانیه
٣- رضا انصاری از هیات شنای زنجان با زمان ٢۶ ثانیه و ٨۰ صدم ثانیه

*١۰۰ متر قورباغه:
١- امیر محمد شجاعی فر از نفت امیدیه با زمان ١ دقیقه و ٩ ثانیه و ٢۰ صدم ثانیه
٢- مهبد ایوبی از هیات شنای گیلان با زمان ١ دقیقه و ١۰ ثانیه و ٧٢ صدم ثانیه
٣- محمد بیداریان از مقاومت بسیج با زمان ١ دقیقه و ١١ ثانیه و ٧ صدم ثانیه

* ١۰۰ متر کرال پشت:
١- جمال چاووشی فر از فولاد ماهان سپاهان با زمان ١ دقیقه و ١ ثانیه و ٩٣ صدم ثانیه
٢- بهزاد صیاد از نفت امیدیه از نفت امیدیه با زمان ١ دقیقه و ٢ ثانیه و ۶١ صدم ثانیه
٣- عارف چگینی از نفت امیدیه با زمان ١ دقیقه و ٣ ثانیه و ٣ صدم ثانیه

* ۴ در ١۰۰ متر آزاد تیمی:
١- تیم مقاومت بسیج متشکل از (محمد بیداریان، اصلان صالحیان، فرزاد دادفر، فرشید محمودی ) با زمان ٨ دقیقه و ٣۵ ثانیه و ٣٩ صدم ثانیه
٢- تیم نفت امیدیه متشکل از (آرین اولیایی، محسن ابدالی، امیرمحمد شجاعی فر، پوریا مالدار قصری ) با زمان ٩ دقیقه و ۰ ثانیه و ١٩ صدم ثانیه
٣- تیم هیات شنای گیلان متشکل از (سجاد ویسانیان، فرهاد اصغری، مهبد ایوبی، سهیل آشتیانی ) با زمان ٩ دقیقه و ۶ ثانیه و ١١ صدم ثانیه.

مرحله چهارم نهمین دوره مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور بعد از ظهر امروز جمعه با برگزاری ۵ ماده چهارم و معرفی تیم قهرمان و برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

تا پایان مرحله سوم مسابقات شنای باشگاههای کشور تیم نفت امیدیه با ٢٢٨۶ امتیاز پیشتاز این رقابتهاست و تیم های هیات شنای گیلان و مقاومت بسیج به ترتیب با ٢۰۵١ و ١٨٨۵ امتیاز در کورس رقابت با تیم نفت امیدیه قرار دارند.

image_printپرینت مطلب