نفت و گاز امیدیه جایگاه دوم نیم فصل لیگ واترپلو را تثبیت کرد

هفته هفتم و پایانی دور رفت از بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو با برتری تیمهای کوثر گیلان، نفت وگاز امیدیه وشهرداری خوزستان برابر حریفان خود به پایان رسید و تیم نفت و گاز امیدیه جایگاه دوم نیم فصل لیگ برتر واترپلو را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته هفتم و پایانی دور رفت از بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو عصر دیروز جمعه ۵ آبان ماه با انجام ٣ دیدار به پایان رسید که طی آنها تیم شهید شهبازی زنجان ۶ بر ٢ مقابل میهمان خود کوثر گیلان تن به شکست داد.
تیم گیلان با این پیروزی بیرون از خانه ۶ امتیازی شد و در چایگاه سوم جدول قرار گرفت.
تیم شهید شهبازی زنجان نیز در ادامه ناکامی های خود همچنان با ٢ امتاز در قعر جدول قرار دارد. در گچساران نفت و گاز این شهر در دیداری نزدیک ١١ بر١۰ نتیجه را به میهمان اهوازی خود یعنی شهرداری خوزستان واگذار کرد تا شهرداری به دومین پیروزی این فصل خود دست یابد. و در آخرین مسابقه هفته هفتم نیز نفت وگاز امیدیه ٨ بر٧ مقابل انقلاب فارس به برتری دست یافت تا تنها میزبان پیروز در هفته هفتم این رقابتها باشد. تیم نفت امیدیه با این پیروزی ١۰ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسب به فولاد ماهان جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد.
بدین ترتیب در پایان هفته هفتم و دور رفت مسابقات لیگ برتر واترپلو ؛ تیم فولاد ماهان سپاهان که این هفته با قرعه استراحت روبرو بود و هفته گذشته قهرمانی زود هنگام نیم فصل خود را به دست آورد با ١۰ امتیاز صدرنشین است، نفت وگاز امیدیه با همین تعداد امتیاز و به دلیل باخت در بازی روبرو مقابل فولاد ماهان و با یک بازی بیشتر نسبت به فولاد ماهان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیم کوثر گیلان با ۶ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.
شایان ذکر است از دور رفت لیگ برتر واترپلو ٢ دیدار معوقه باقی مانده است که زمان این دیدارها بزودی از سوی سازمان لیگ برتر واترپلو اعلام خواهد شد.

image_printپرینت مطلب