نفرات اعزامی به مسابقات شنای داخل سالن اینچون کره مشخص شدند

طبق تصمیم کمیته فنی شنا شش شناگر اعزامی به مسابقات داخل سالن اینچون کره جنوبی انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کمیته فنی شنا امروز دوشنبه با حضور اعضا تشکیل شد و طی آن پس از بحث و بررسی و با توجه به برگه ارنج تیم ملی و امتیازات فنی ( فینا پوینت) مسابقات برگزار شده از مرداد ماه سال گذشته تا مسابقات انتخابی تیم ملی که دیروز یکشنبه ٨ اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد، شش شناگر اعزامی برای شرکت در مسابقات داخل سالن اینچون کره که ٨ لغایت ١٢ تیر ماه برگزار می شود انتخاب شدند.
نفرات اعزامی به شرح ذیل می باشند:
محمد بیداریان، افشین عسگری، جمال چاووشی فر، امیرمحمد شجاعی فر، آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی

از دیگر مصوبات این نشست می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقرر شد حشمت اله اجاق و مجید فرزانفر جهت تیمهای ملی نوجوانان(١٢-١١ سال و١۴-١٣ سال) و حامد رضا خانی برای تیم ملی جوانان (١٧-١۵ سال) سیاست ها و برنامه های مدون خود را جهت آماده سازی این تیمها به کمیته فنی ارائه دهند تا پس از تصویب این کمیته جهت امور اجرایی آنها اقدام شود.
اعضا بر برگزاری دوره های باز آموزی مربیان شنا به صورت منظم درسراسر کشور به منظور تعیین پروانه کاری مربیان شنا تاکیید کردند.
همچنین مصوب شد هماهنگی های لازم با وزارت آموزش وپرورش پیرامون برگزاری مسابقات قهرمانی رده های سنی در دو بخش پسران و دختران با مشارکت این وزارتخانه انجام شود.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.