نفرات برتر جشنواره شنا دختران جنوب استان فارس مشخص شدند

قهرمانان جشنواره شنای دختران جنوب استان فارس با عنوان جام خلیج فارس مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام خبر برگزاری جشنواره های شنا در استان افزود: هیات شنای استان فارس باهدف ایجاد انگیزه و نشاط و کشف استعدادهای برتر در بین شناگران اقدام به برگزاری جشنواره های شنا در سطح استان نموده است که در همین راستا جشنواره شنای دختران جنوب فارس با حضور بیش از ۷۰ شناگر از شهرستانهای جنوبی استان در قالب ۵ تیم فسا – لارستان- آبشار اندیشه گراش- توانا گراش و شهرداری ِاوَز به مدت یک روز در شهرستان فسا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که در چهار رشته ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر قورباغه برگزار شد فروزنده زرآور نایب رئیس هیات شنای استان فارس ضمن قدردانی از همکاری تمام تلاشگران خانواده شنا به نتایج بدست آمده در این دوره از مسابقات اشاره نمود و آن را حاصل تلاش شهرستان ها و مربیان شنای تیم ها دانست، در پایان مسابقات به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا شد.
نتایج جشنواره شنای دختران جنوب فارس

در رشته ۵۰ متر آزاد:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، زهرا صلح طلب از شهرستان فسا به مقام اول، نجمه جاهدی از شهرستان فسا به مقام دوم و رانیا عسکری زاده از تیم آبشاراندیشه گراش به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، زهرا تقی پور از شهرستان فسا به مقام اول، زهرا قهرمانی از شهرستان فسا به مقام دوم و پارمیس معتمد از شهرستان لارستان به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر آزاد:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، فاطمه طیبی از شهرستان لارستان به مقام اول، کیانا کدیور از شهرستان فسا به مقام دوم و نگار واحدی از تیم توانا گراش به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، رویا کریمی زاده از تیم توانا گراش به مقام اول، صفا بهروجی از تیم شهرداری ِاوَز به مقام دوم و نگار کریمی از شهرستان فسا به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر قورباغه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، زهرا صلح طلب از شهرستان فسا به مقام اول، دیاناجهرمی نژاد از شهرستان فسا به مقام دوم و آتنا رستمی از تیم آبشاراندیشه گراش به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، زهرا تقی پور از شهرستان فسا به مقام اول، زهرا قهرمانی از شهرستان فسا به مقام دوم و یاس زرگرنژاد از تیم شهرداری ِاوَز به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر قورباغه:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، کیانا کدیور از شهرستان فسا به مقام اول، مانیا عزیزی از تیم شهرداری ِاوَز به مقام دوم و فاطمه طیبی از شهرستان لارستان به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، نگار کریمی از شهرستان فسا به مقام اول، صفا بهروجی از تیم شهرداری ِاوَز به مقام دوم و زهرا رادمرد از تیم توانا گراش به مقام سوم دست یافتند.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب