نوفلاح قهرمان سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو شد

سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو سال 1401 با قهرمانی نوفلاح به پایان رسید، تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۱ امروز پنجشنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ با برگزاری دیدار های رده بندی و فینال به پایان رسید.

استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران امروز(پنجشنبه) از ساعت ۱۴:۰۰ میزبان رویارویی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در فینال سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور بود.

این دیدار جذاب و نفس گیر در پایان با نتیجه  ۱۸ بر ۹ به سود تیم نوفلاح به پایان رسید. با این نتیجه پرونده سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با قهرمانی تیم استخر شهید نوفلاح بسته شد. تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت و گاز امیدیه به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در پایان این رقابت ها مهدی یزدانخواه بعنوان برترین بازیکن، علیرضا مهری برترین بازیکن زیر ۲۱ سال و امیرحسین اعرابی بهترین دروازه بان سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور انتخاب شدند.

همچنین در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از پیشکسوتان رشته های آبی آقایان حسین توکلی، هادی بیک، احمد یاقوتی و علی محب تقدیر شد.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات بودند.

سی دومین دوره لیگ برتر واترپلو – پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱
استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

  • رده بندی (کسب مدال برنز)

نفت و گاز امیدیه ۱۶  _  ۱۵ نفت و گاز گچساران 

  • فینال

استخر شهید نوفلاح  ۱۸_ ۹ دانشگاه آزاد اسلامی 

 

رده بندی نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو 

  1. شهید نوفلاح
  2. دانشگاه آزاد اسلامی
  3. نفت و گاز امیدیه
  4. نفت و گاز گچساران
  5. رعد پدافند هوایی
  6. نیروی زمینی ارتش

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب