تقابل دانشگاه و نوفلاح در فینال سی و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو

فینال سی و یکمین دوره لیگ‌برتر واترپلو بین تیم‌های نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی روز شنبه (30 بهمن 1400) به میزبانی استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دیدارهای نیمه نهایی سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۰ ضمن تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در محل استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۵:۰۰  امروز (پنجشنبه) دو تیم نوفلاح و رعد پدافند مقابل هم صف آرایی کردند. تیم نوفلاح که بعنوان تیم اول دور مقدماتی و بدون شکست راهی این مرحله شده بود، موفق شد حریف خود رعد پدافند را با نتیجه  ۱۶ بر ۶ از پیش رو بردارد و راهی فینال سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو شود.

در ادامه تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه از ساعت ۱۷:۰۰ به آب زدند. این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه ۱۴ بر ۹ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید تا تیم دانشگاه مدافع عنوان قهرمانی همچون نوفلاح جواز حضور به فینال این دوره از رقابت های لیگ برتر را کسب کند.
بر این اساس روز شنبه (۳۰ بهمن ۱۴۰۰) ابتدا دو تیم نفت امیدیه و رعد پدافند در دیدار رده بندی به مصاف هم خواهند رفت و در ادامه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نوفلاح فینالیست‌های این دوره از مسابقات مقابل هم صف آرایی میکنند تا تکلیف قهرمان سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور مشخص شود. باید دید جنگ تاکتیک ها به سود کدام یک تمام می‌شود و چه تیمی در نهایت جام قهرمانی را بالای سر می برد.

 

 

نتیجه نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر واترپلو (سال ۱۴۰۰ – آقایان)

ردیف تیم تاریخ ساعت محل برگزاری
۱ نوفلاح۱۶ – ۶ رعد پدافند ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
(پنجشنبه)
۱۵:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۲ دانشگاه آزاد ۱۴ – ۹ نفت امیدیه ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
(پنجشنبه)
۱۷:۰۰ استخر ۹دی(تهران)

 

 برنامه فینال و رده بندی مسابقات لیگ برتر واترپلو (سال ۱۴۰۰ – آقایان)

ردیف تیم تاریخ ساعت محل برگزاری
۱ نفت امیدیه – رعد پدافند هوایی
(دیدار رده بندی)
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
(شنبه)
۱۱:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۲ دانشگاه آزاد – نوفلاح
(فینال)
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
(شنبه)
۱۵:۰۰ استخر ۹دی(تهران)

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب