دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

نگاه ویژه فدراسیون شنا به همدانی ها

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: همدان یکی از استان های برتر کشور در این رشته ورزشی است و از همین رو فدراسیون نگاه ویژه ای به همدان داشته و دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع زاده افزود: با پرداختن به دو مقوله استعدادیابی و توسعه زیرساخت ها در همدان می توان در آینده شاهد موفقیت های بی شمار ورزشکاران همدانی در رشته شنا بود.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات این رشته ورزشی در کشور تصریح کرد: متاسفانه واگذاری استخرها به بخش خصوصی مشکلات عدیده ای ایجاد کرده که از مهم ترین آن ها می توان به تخریب استخرهای دولتی از طریق فرآیند مزایده
اشاره کرد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خاطرنشان کرد: یکی ازمهم ترین برنامه های فدراسیون برای هیات های شنای استان ها برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری است.
سمیع زاده ادامه داد: باید پیشکسوتان و افرادی که در هیات های شهرستانی فعالیت می کنند با شرایط ویژه در این کلاس ها حضور پیدا کنند.
وی در پایان با بیان اینکه به طور قطع با برنامه ریزی منسجم و پتانسیل های بالقوه در کشور می توانیم جزو کشورهای صاحب نام در آسیا شویم، اظهار کرد: باید برای افزایش قهرمانان و نخبگان این رشته ورزشی تعداد مربیان خود را افزایش دهیم تا تعداد ورزشکارانمان نیز بیشتر شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب