نیما خوشبخت: مهم قهرمانی ایران است

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران با ابراز خوشحالی از کسب اولین پیروزی در دیدار مقابل گوآتمالا در مسابقات فینا ترافی گفت: مهم قهرمانی ایران است و به کسب عناوین فردی فکر نمی کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران نخستین گام خود در رقابت های توسعه جهانی(فینا ترافی) را در استخر ۹ دی محکم برداشت و توانست با نتیجه مقتدرانه ۲۰ به ۲ گوآتمالا را شکست دهد.

نیما خوشبخت یکی از بازیکنان برجسته ایران در این بازی بود که بارها توانست دروازه حریف را بازکند،وی درباره این پیروزی عنوان کرد: بازی بسیار خوبی را در دیدار با گوآتمالا انجام دادیم و در نهایت توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی از ابتدای مسابقات تلاش می کنند تا بتوانند مقتدرانه از گروه خود صعود و به فینال رقابت ها راه یابند بعد از آن نیز ما به فینال بازی ها فکر می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به آقای گلی در این بازی ها فکر می کند یا خیر اظهار کرد: آقای گل شدن من در این مسابقات هیچ اهمیتی ندارد، همین حالا حاضرم آقای گل نشوم اما ایران جام قهرمانی را در فینا ترافی بالای سر ببرد.

خوشخبت اضافه کرد: از اینکه توانستم در بازی با گوآتمالا برای ایران انجام وظیفه کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم در بازی های بعدی نیز بتوانم در رسیدن ایران به نتیجه ایده آل به تیم کمک کنم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب