نیمه ‌شعبان سالروز میلاد امام زمان(ع) مبارک باد

میلاد فرخنده یگانه عدالت گستر گیتی حضرت حجه ابن الحسن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر تمامی شیعیان جهان تبریک و تهنیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در سپیده دمان ۱۵ شعبان درخشان ترین ستاره هدایت و ولایت، درآسمان آفرینش نورافشانی می‌کند و در آن روز زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پر طراوت را دریافت می‌کند. در این روز مردی به جهان پلک می‌گشاید که شمیم آمدنش چون بوی عود مشام جهان را پرخواهد کرد.

روز نیمه شعبان میلاد حضرت حجه ابن الحسن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دوازدهمین امام شیعیان است که در بعضی از روایات بعد از شب قدر نیمه شعبان به عنوان برترین شب ها معرفی شده است. جشن بزرگ نیمه شعبان یکی از باشکوه ترین جشنهای شیعیان محسوب می شود که به مناسبت تولد حضرت مهدی برگزار می شود.

نیمه شعبان، آفتابی ترین روز خلقت است. روزی است که زیستن و شکفتن های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پر طراوت را، دریافت می‌کند. روزی است که حنجره ها، نوای سبز آرامش سر می دهند. همه ادیان ابراهیمی اعتقاد به یک منجی دارند و این امر یعنی آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید، ضمن اینکه انتظار یعنی امید برای وضعیت بهتر که با قدوم حضرت ولی عصر منجی عالم بشریت محقق خواهد شد و این امید نیروی محرکه و پیشران جامعه است.

نیمه شعبان  ولادت آخرین ذخیره ی الهی و یگانه عدالت گستر گیتی امام زمان(ع) بر تمامی شیعیان مبارک باد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب