هادی بیک: نتایج بازی ها قابل پیش بینی نیست

کاشناس و پیشکسوت واترپلوی ایران با اظهار رضایت از سطح کیفی مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: بازی ها بسیار نزدیک است و نمی توان نتیجه هیچ یک از مسابقات را پیش بینی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد هادی بیک کارشناس واترپلو در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: سطح کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود به جز افغانستان که برای نخستین بار حضور در مسابقات واترپلو آسیا را تجربه می‌کند بقیه تیم‌ها در شرایط مطلوبی‌ به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: دو تیم قزاقستان که با ترکیب ملی‌پوشان خود در این مسابقات حاضر شده‌اند از قدرت بالایی برخوردارند و بازی مقابل آنها به مثا به کلاس آموزشی است تیم آستانه قزاستان با ترکیب تیم ملی بزرگسالان خود که دارای عنوان قهرمانی در آسیاست و شکست‌ تیم‌های چین و ژاپن را در کارنامه خود دارد با حضور خود در مسابقات تهران باعث شده تا سطح رقابت‌ها تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کند آن ها روز گذشته مقابل نماینده کویت یک بازی روان و راحت را اجرا و با نتیجه ۲۴ بر۹  پیروز شدند. البته همین تیم در بازی نخست مقابل تیم نفت امیدیه به سختی‌ و در یک دیدار نفس گیر پیروز شد.

کارشناس واترپلو خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان  قهرمانی در این دوره از مسابقات قابل پیش بینی نیست از میان ۹ تیم حاضر در مسابقات حداقل شش تیم مدعی رسیدن به مدال طلا هستند و برای کسب برد در هر مسابقه نهایت توان خود را بکار می‌گیرند.

هادی بیک عملکرد و اترپلوئیست‌های ایرانی را خوب و  حرفه‌ای ارزیابی کرد و گفت: تیم زرین معدن آسیا با جذب دو یار خارجی قدرتمند توانسته تا اینجای کار بسیار عالی و خوب مقابل حریفانش ظاهر شود بازیکن مجارستانی  تیم زرین معدن در کارنامه خود مدال جهانی و المپیکی دارد و این موضوع اهمیت و سطح بالای این  مسابقات را نشان می‌دهد.

وی تاثیر این مسابقات را در تغییر نگرش افراد به واترپلو را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: بعد از افتی که واترپلو به دلیل عدم حضور در مسابقات آسیایی اینچئون داشت حضور تیم ملی ساحلی در بازی های ساحلی قاره و کسب مدال نقره و اجرای رقابت های جام باشگاه‌های آسیا باعث شد تا  حدودی ضربه‌ای که به واترپلو وارد شده بود برطرف شود با توجه به این موضوع واترپلوئیست‌های ایران توانستند با بازی خوب مقابل حریفان خود یک  خود باوری مطلوب دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب