هدف مان نایب قهرمانی در لیگ برتر است/ لیگ امسال از غیبت نماینده تهران لطمه خورد

ملی پوش جوان تیم آزادی اهواز با بیان اینکه لیگ امسال کیفیت سال های گذشته را نداشت گفت: هدف مان نایب قهرمانی در لیگ برتر است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، علی رضا سلطانی بازیکن ٢۰ ساله تیم آزادی اهواز که با ثبت ۴ گل در دیدار حساس تیمش مقابل نفت امیدیه علاوه بر کسب عنوان بازیکن برتر میدان یکی از عوامل تاثیر گذار در پیروزی تیمش بود در خصوص این دیدار گفت: تیم نفت امیدیه از تیم های ریشه دار و قدیمی در لیگ واترپلو است که همواره از ملی پوشان قدرتمندی شامل خانی و جعفری در ترکیب خود بهره می برد و در دیدار این هفته مقابل تیم ما از امتیاز میزبانی بهره می برد و حتی در اواسط دیدار نیز اختلاف امتیاز محسوسی با این تیم پیدا کردیم اما در دو وقت پایانی تلاش بسیار زیادی کردیم و با هماهنگی بهتری که در تیم ما بوجود آمده موفق به شکست این تیم صدر جدولی شدیم.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه کیفیت لیگ امسال از سال گذشته پایین تر است و بنده فکر می کنم حضور ٧ تیم که در نیم فصل به ۶ تیم تقلیل پیدا می کند به هیچ وجه در شان قدیمی ترین لیگ کشور نیست.
سلطانی اضافه کرد: متاسفانه تهران پایتخت ایران با جمعیتی بالغ بر ١۰ میلیون نفر و سابقه طولانی در واترپلوی ایران چند سالی است در لیگ واترپلو نماینده ندارد که همین موضوع نیز می تواند از نکات منفی لیگ باشد و به نظر من لیگ امسال از این بابت لطمه خورد. امیدوارم مسئولان فدراسیون با برنامه ریزی و تدبیر بهتر تلاش بیشتری برای بالا بردن کیفیت لیگ انجام دهند.
بازیکن جوان و آینده دار تیم آزادی خوزستان در خصوص قهرمان لیگ بیست و دوم افزود: در لیگ امسال به احتمال فراوان فولاد ماهان سپاهان نظیر سال گذشته قهرمان خواهد شد و تیم ما نیز با جدیت به دنبال کسب نایب قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم نتایج دو دیدار آینده فولاد ماهان و نفت امیدیه برای تیم ما بسیار اهمیت دارد.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی و سپاس از زحمات والدینش گفت: هر موفقیتی که در زندگی بدست آوردم مرهون زحمات پدر و مادرم است که جا دارد در اینجا از تلاش های آنها تشکر کنم.

image_printپرینت مطلب