همراهی: جوانی مانعی مقابل تاکتیک‌پذیری تیم نوفلاح است

سرمربی تیم واترپلوی شهید نوفلاح، دلیل تاکتیک پذیر نبودن این تیم را جوان بودن بازیکنانش اعلام کرد.

علی اصغر عبداللهی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیر هوشنگ همراهی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دلایل باخت تیم جوان نوفلاح در بازی روزپنجشنبه (۱۶دی‌ماه) این تیم مقابل تیم صدرنشین دانشگاه آزاد تأکید کرد: تیم نوفلاح از بازیکنان زیر ۱۷ سال تشکیل شده و به لیگ برتر آمده است. در بیشتر مواقع به دلیل جوان بودن، این بازیکنان  تاکتیک پذیر نیستند. در دور رفت با اختلاف کمتری باخته بودیم ولی به دلیل همین نقطه ضعف، این اختلاف به وجود آمد.

سرمربی تیم نوفلاح با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان برای گرفتن اسپانسر و حمایت مالی، در ادامه اظهار کرد: ما و تیم اصفهان، از تیم های آماتور هستیم و هیچ حمایت مالی نداریم. امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این تیم ها داشته باشند تا بتوانیم عملکرد بهتری در ادامه فصل داشته باشیم. بدون شک اگر ما نیز بتوانیم به تیم های دیگر نزدیک بشویم، لیگ برتر واترپلو نیز جذابتر و پویاتر خواهد بود.

او در مورد کیفیت لیگ امسال نیز ادامه داد: در حال حاضر رقابت فقط بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر واترپلو است. در حال حاضر ما پول ورودی نمی‌دهیم، این حمایت از سوی فدراسیون برای تیم ما شده است که بسیار جای تشکر دارد. قطعا اگر حمایت‌های بیشتری از تیم های پایین جدولی بشود، این تیم ها را در سطح بهتری قرار می‌گیرند. اگر این اتفاق بیفتد قطعا لیگ با کلاس‌تر و پویاتری خواهیم داشت.

همراهی در مورد بهتر شدن عملکرد تیمش برای ادامه فصل نیز گفت: در ادامه فصل قطعا تیم نوفلاح شرایط بهتری خواهد داشت. البته باید این را در نظر داشت که تیم نوفلاح برای و برای کسب تجربه به لیگ برتر آمده است اما هزینه مسابقه ها بسیار بالاست و ما این توان مالی را نداریم. امیدوارم مسئولین فدراسیون این بچه ها را ببینند و کمک بیشتری به آنها بکنند تا بتوانند هم در لیگ برتر و هم در بازی های زیر ۱۷ سال عملکرد بهتری از خود بر جای بگذارند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب