هیاتها با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استانها و فدراسیون می توانند انتخابات خود را برگزار کنند

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هیات های شنای استانها می توانند با هماهنگی قبلی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا، مجامع انتخاباتی روسای هیات های خود را برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، غلامرضا جعفری با بیان این مطلب افزود: به طور قطع برگزاری مجمع در چارچوب ضوابط و مقررات با اولویت‌بندی صورت خواهد گرفت و ما به دنبال این هستیم که در جهت تثبیت جایگاه حقوقی و با همفکری و همکاری مدیران کل استان‌ها و نیز وزارت ورزش و جوانان، برگزاری انتخابات را برنامه‌ریزی و عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روسای هیات‌های استان‌ها به عنوان جانشین و نایب رئیس فدراسیون محسوب می گردند و تبعات حقوقی و قانونی عملکرد رئیس هیات به رئیس فدراسیون برمی‌گردد و در حال حاضر در اساسنامه اینگونه تعریف شده است ولی این باعث نمی‌شود که
تعاملی با مدیران کل استان‌ها نداشته باشیم. افراد، با داشتن شاخصه مدیریتی در کنار تخصص کارآمد می‌توانند اهداف و برنامه‌های ما را در استان‌ها پیش ببرند و موفق باشند و به عنوان رئیس هیات برگزیده شوند.

جعفری در ادامه گفتگو با ایسنا ادامه داد: در بحث برگزاری مجامع من با توجه به سیاست‌های کلان فدراسیون راسا اقدام به فراخوان نمی‌کنم ولی هر استانی که بخواهد انتخابات برگزار کند و می تواند با هاهنگی لازم با مراجع بالاتر ستادی خود از جمله فدراسیون و ادارات کل ورزش و جونان استانها نسبت به برگزاری مجمع اقدام کنند.
سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به سمت مجید مشتاق در فدراسیون اظهار داشت: موضوع جالب برای من این است که در رسانه‌ای خواندم مشتاق از کمیته فنی برکنار شد، در صورتی که اصلا چنین چیزی نبوده است و ما اصلا مسئول کمیته فنی نداشتیم؛ مشتاق از ابتدای ورود بنده به فدراسیون، رئیس کمیته مشورتی فدراسیون شنا بوده و خواهد بود و با توجه به تجربیات ایشان قرار شد در بحث فنی فدراسیون کمک حال ما باشد تا در سال جدید فردی برای کمیته فنی انتخاب شود.

وی ادامه داد: از وظایف کمیته مشورتی این است که در مباحث تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان شنا به ما کمک کند و کمیته فنی باید دیدگاه‌ها و استراتژی‌های کمیته مشورتی را پیگیری و عملیاتی نماید.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.