هیات شنا تبریز قهرمان ششمین دوره لیگ شنا آقایان آذربایجان شرقی شد

ششمین دوره لیگ شنا آقایان استان آذربایجان شرقی با قهرمانی تیم "هیات شنای تبریز" به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی لیگ شنای استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان ، روزگذشته(جمعه) به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز به میزبانی شهرستان تبریز در استخر میرداماد این شهر برگزار شد که در پایان این چهار مرحله تیم هیات شنای تبریز با مجموع ۱۶۶۵ امتیاز به مقام قهرمانی و تیم های مجتمع دوخت فجر الف با ۱۵۰۹ امتیاز و هیات شنای مراغه الف با کسب ۱۳۶۴ امتیاز در مقام دوم و سوم مجموع تمام رده های سنی شدند. تیم های مجتمع دوخت فجر ب ، هیات شنای میانه ، منتخب هیات شنای اسکو و استخر سردرود ، هیات شنای اهر، هیات شنای مراغه ب و هیات شنای شبستر نیز در مقام های چهارم تا نهم این دوره قرار گرفتند.

در این دوره از رقابتها از شناگران برتر هر رده سنی نیز تجلیل شد که نفرات برتر به ترتیب : رده سنی ” ۱۱-۱۲ سال : امیرحسین فلاح از تیم دوخت فجر الف ” ، ” ۱۳-۱۴ سال : امیرحسین بابایی از تیم هیات شنای تبریز ” ، ” بالای ۱۵ سال : امید وکیلی از تیم هیات شنای مراغه الف ” بودند.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی از توفیق یوسف زاده و محسن اصل زاد به عنوان پیشکسوتان شنای استان و  دکتر یوسف نائب زاده پزشک این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

جهت مشاهده نتایج کلی این مرحله در قالب فایل PDF بر روی لینک زیر کلیک کنید.

FINAL M4

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب