هیات ها بازوهای اجرایی فدراسیون هستند/حمایت از هیات ها را وظیفه ذاتی فدراسیون می دانیم

سرپرست فدراسیون شنا در نخستین نشست مسئولان هیات های شنای منطقه یک کشور بر حمایت فدراسیون از هیات ها در جهت رشد و توسعه و اعتلای شنای کشور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نخستین نشست مسئولان هیات های شنای منطقه یک کشور با حضور مسئولان فدراسیون شنا و روسای هیات های تهران، مرکزی، قم و قزوین عصر جمعه در محل استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در این نشست که علاوه بر غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری، محسن سمیع زاده سرپرست مدیریت اجرایی و روسای هیات های منطقه یک حضور داشتند، جعفری با اشاره به اهمیت فعالیت های هیات ها در راستای پیشبرد برنامه ها و اهداف فدراسیون بعنوان بازوهای اجرایی فدراسیون اظهار داشت: حمایت از هیات ها را وظیفه ذاتی فدراسیون می دانیم و معتقدیم با سعی و تلاش و برنامه ریزی دقیق می توانیم گام های اساسی را در جهت اعتلای شنای کشور برداریم که این مهم علاوه بر برنامه ریزی نیازمند هماهنگی کامل بین هیات ها و فدراسون است.
سرپرست فدراسیون شنا در ادامه تصریح کرد: فدراسیون شنا نگاه یکسانی به هیات ها دارد و تمام تلاش ما مهیا کردن بستر مناسب برای همگانی کردن شنا در کشور و در عین حال بالا بردن سطح کیفی وکمی شنا، شیرجه وواترپلو در بعد حرفه ای آن است.
وی در قسمت دیگری از صحبتهای خود عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون بالا بردن کیفی وکمی بخش آموزش در تمامی سطوح بویژه در بخش های تربیت مربی و مهمتر از آن تربیت مدرس است. ما باید به سمتی گام بر داریم که هر استان برای خود مدرسانی در رشته های مختلف داشته باشد تا برای تدریس بتوانیم به معیارهای کیفی توجه بیشتری داشته باشیم.
در ادامه این جلسه روسای هیات های حاضر گزارشی را در خصوص وضعیت شنا، شیرجه و واترپلو در استان خود ارائه کردند و پس از آن حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت استخرهای در اختیار هیات های شنا، فرصت ها و چالشهای هیات های شنای استانها و همچنین تبیین و ارائه راهکارهای توسعه رشته های تحت پوشش شنا پرداختند.

image_printپرینت مطلب