وحید رضایی: اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت

مربی تیم ملی واترپلو گفت: دو اردوی برون مرزی در یونان و مجارستان خواهیم داشت.

ساناز سلیمان‌آبادی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری مهر، با اعلام رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، «الکساندر چیریچ» سرمربی تیم ملی واترپلو تا زمان شروع اردوهای ایران در یک تیم باشگاهی فعالیت خواهد کرد.

وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌های ملی پوشان در غیاب چیریچ گفت: طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که ارتباطمان با چیریچ قطع نمی‌شود. سرمربی تیم ملی برای چهار ماه از ایران دور است و ابتدای تیرماه سال آینده در کشور حاضر و تیم را برای بازی‌های آسیایی مهیا خواهیم کرد.

وی افزود: اردوهای تیم ملی از روز چهارشنبه تعطیل و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها قرار دارند تا در مرحله دوم مسابقات لیگ واترپلو، حاضر شوند. در این مدت بازیکنان را رصد خواهم کرد. اگر استعداد و بازیکنی که توانایی حضور در اردوهای تیم ملی را داشته باشد، او را به اردو دعوت خواهیم کرد.

رضایی تاکید کرد: ملی پوشان نیز زیر نظر هستند. پس از پایان لیگ بلافاصله اردوها را شروع خواهیم کرد. دو اردوی برون مرزی را در نظر گرفته‌ایم. اولین اردو در یونان و اردوی دوم در مجارستان برپا خواهد شد. اردوی یونان اوایل خرداد و اردوی مجارستان اواسط تیرماه انجام خواهد شد. در هر دو اردو نیز چیریچ حضور خواهد داشت.

مربی تیم ملی واترپلو اظهار داشت: با توجه به تعویق مسابقات قهرمانی جهان به احتمال بسیار مسابقات انتخابی قهرمانی جهان نیز به تعویق خواهد افتاد و ممکن است بازی‌های آسیایی ملاک انتخابی قهرمانی جهان قرار بگیرد و همین اهمیت مسابقات آسیایی را مضاعف خواهد کرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که در اردوهای برون مرزی یک تورنمنت با حضور باشگاه‌ها برای انجام دیدار دوستانه برپا کنیم تا بازیکنان به شکل رسمی در یک حالت رقابتی قرار گیرند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب