وحید رضایی: جوانان ایران راه دشواری را در پیش دارند

سرمربی تیم جوانان با اشاره به دانش آموز بودن بازیکنان این تیم گفت : بازیکنان این تیم به دلیل ادامه تحصیل نمی توانند در اردوهای پیوسته شرکت کنند و این موضوع، کار را برای ما دشوار می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی سرمربی تیم جوانان ایران در مورد تمرینات این تیم در رقابت های لیگ برترواترپلو گفت: بعد از رقابت‌های سنگاپور مدارس آغاز شد و دو ماه است که بازیکنان از تمرین فاصله داشته اند. متاسفانه تمامی بازیکنان جوانان دانش آموز هستند. با توجه به این موضوع نمی توانیم آنها راکاملاً در اختیار داشته باشیم و این کمی برای تیم ما مشکل ایجاد می کند. درحال حاضر تمرینات را از شنبه دوم آذرماه شروع کرده ایم و روزانه نزدیک به شش ساعت تمرین می کنیم تا برای نخستین رقابت های لیگ، تیم را آماده و هماهنگ کنیم.

وحید رضایی سرمربی تیم جوانان در لیگ برتر واترپلو در مورد بازی های پیش روی این تیم گفت: تیم زنجان بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و به نوعی می توانم بگویم ترکیبی از تیم ملی جوانان و بزرگسالان و بهترین های زنجان است. در مورد تیم اصفهان باید بگویم که هیچ گونه اطلاعاتی ندارم و امیدوارم که با یک تیم قدرتمند در لیگ حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر تیم گیلان در گروه ما شرکت کند چون یک تیم کاملاً بومی است تا با آنها رقابت نکنیم نمی توانم در مورد آن نظرم را بگویم. تیم جوانان هم همانطور که می دانید برای آمادگی و حضور هرچه بهتر در رقابت های جوانان جهان در لیگ شرکت می کنند و تمام تلاشمان رسیدن به اوج آمادگی است.

وی با اشاره به اینکه جوانان حاضر در تیم از سراسر ایران دعوت شده اند، گفت: تمامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم جوانان از سراسر ایران به این اردو دعوت شده اند و اگر تعامل و هماهنگی بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان صورت بگیرد و امتیازی برای قهرمانانی که دانش آموز هستند در نظر گرفته شود در این صورت می توان اردوها را به صورت متمرکز در هر شهری برگزار کرد و ورزشکاران بدون هیچ مشکلی برای ادامه تحصیل به ورزش حرفه ای و قهرمانی بپردازند. به هر حال این جوانان در آسیا نایب قهرمان هستند و هدفشان حضور پر قدرت در رقابت های جوانان جهان است و مسئولین ورزش باید از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب