وحید رضایی: فعلا مجوز تشکیل اردو نداریم/ ورزشکار ویروس بگیرد سخت به قهرمانی برمی‌گردد

مربی تیم ملی واترپلو گفت: فعلا مجوز تشکیل اردو نداریم و بازیکنان تیم ملی واترپلو باید غیر متراکم تمرین کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مربی تیم ملی واترپلو در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص از سرگیری تمرینات ملی پوشان در استخر روباز اظهار کرد: پیش بینی کرده بودیم تمرینات تیم ملی واترپلو با حضور ورزشکارانی حاضر در تهران در استخر روباز آغاز شود اما از طرف وزارت ورزش مجوز داده نشد. رییس فدراسیون به سرپرست تیم ملی گفته است که فعلا مجوز تشکیل اردو به هیچ عنوان داده نشده است.

وحید رضایی در ادامه گفت: ما در تیم ملی واترپلو با دو معضل روبرو هستیم. بازگشایی استخرها برای رشته‌های انفرادی همچون شناست و امکان استفاده برای تیم ملی واترپلو وجود ندارد. همچنین برخی از اعضای تیم ملی باید از شهرستان‌ها بیایند و باید خوابگاه در اختیارشان بگذاریم که امکان ندارد.

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ نیز گفت: از طرفی مسابقات دور نهایی و نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو سال گذشته هنوز انجام نشده و همچنین مجوز برگزاری مسابقات را نیز نداریم.

مربی تیم ملی واترپلو در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی گفت: در حال حاصر کار بدنسازی انجام می‌دهند و استخر باهنر هم در اختیار یکی از قهرمانان سابق این رشته است. هماهنگ کردیم که بازیکنان به صورت غیر متراکم در آن استخر تمرین کنند و فدراسیون در نهایت هزینه‌ها را به ورزشکاران پرداخت کند. همچنین اگر مجوز گرفتیم بتوانند از سالن بدنسازی استخر نیز  استفاده کنند.

رضایی در ادامه گفت: دورادور روند تمرینی ورزشکاران را دنبال می‌کنیم. آن‌ها را مجاب کردیم که انفرادی تمرین کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سازمان جهانی بهداشت گفته است که اگر قهرمانی به بیماری مبتلا شود دوباره سخت می‌توانند به دوران قهرمانی بازگردد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.