وحید رضایی: هدف واترپلوی ایران موفقیت در بازی‌های آسیایی است

مربی تیم‌ ‌ملی واترپلو هدف اصلی از برگزاری اردوها را موفقیت در بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ وحید رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که هدف اصلی فدراسیون از برگزاری اردوهای تیم‌ ‌ملی واترپلو بازی‌های آسیایی است، تصریح کرد: در حال‌ حاضر ما برای مسابقات واترپلو کشورهای اسلامی آماده می شویم. تا با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شویم، ولی مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف ما از برگزاری اردوها و حضور در مسابقات کشورهای اسلامی، موفقیت در بازی‌های آسیایی است.

او در مورد برنامه‌ها  و اردوهای تیم‌ ‌ملی واترپلو، ادامه‌ داد: اردوی تیم‌ ‌ملی از شنبه با حضور آقای چیریچ آغاز شده است و تمرینات را با هماهنگی تیم‌ها به دلیل نزدیک شدن پایان لیگ ادامه می‌دهیم. اردوها به صورت پیوسته هستند و وقتی لیگ برتر واترپلو به پایان برسد ملی‌پوشان به صورت دائم در اختیار تیم‌ ‌ملی خواهند بود. احتمالاً در تعطیلات نوروز چند روزی را استراحت داشته باشیم،  ولی در کل به صورت جدا اردوها را پیگیری خواهیم کرد.

مربی تیم‌ ‌ملی واترپلو با بیان این که بازی‌های تدارکاتی را جز برنامه‌های تیم‌ ‌ملی قرار داده‌اند، خاطر نشان کرد: یکی از تورنمنت‌هایی که مد نظرمان است تورنمنت گرجستان است که در سال قبل با حضور در این تورنمنت نتایج خوبی حاصل شد. برای شرکت در این تورنمنت فقط یک مساله وجود دارد آن هم این است که ببینیم چه تیم‌هایی در آن حضور خواهند داشت و ما هم قطعاً با قدرت در این تورنمنت ها حاضر خواهیم شد. چهار ماده دیگر هم مسابقات کشورهای اسلامی در آذربایجان را خواهیم داشت که هنوز حضور تیم ما در آن اطلاعی نداریم.

رضایی درباره چیریچ و احتمال مدال آوری با او در بازی‌های آسیایی، افزود: این که بخواهم در مورد آقای چیریچ نظر بدهم نیازمند قدرت کارشناس است و بهتر از دیگران او را ارزیابی کنند،  ولی چیزی که عملکرد تیم نشان می‌دهد نشان از سطح خوب او و مسیر درست تیم‌ ‌ملی است. برای کسب مدال هم امیدواریم، ولی چون معلوم نیست چه کشورهایی حضور دارند، نمی‌توان قطعی نظر داد. مهم این است که ما با تیم‌های قوی بازی کنیم و نتایج قابل توجهی را کسب کرده و برای بازی‌های آسیایی که هدف اصلی ما است آماده شویم.

وحید رضایی در پایان سخنان خود به مشکلات مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اشاره کرد و گفت‌: یکی از بزرگترین مشکلات بحث مالی فدراسیون است که بحث در مورد آن بی فایده است. حمایت مالی فقط در فوتبال و چند باشگاه به اصطلاح خصوصی است که در زمان حمایت همه پول‌ها به این باشگاه‌ها  تدوین می‌شود. فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای سه ورزش پایه است که اگر چند رشته دیگر را به آن ‌اضافه کنیم واقعا شرایط سختی دارد. با این تفاسیر هنگام اعزام تیم‌ها آنها را با توجه به شرایط بدی که دارند دسته بندی کرده و اعزام می‌کنند که جای تاسف است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب