ورزشکاران بی ادعا به موفقیت‌های چشمگیر ملی دست یافته‌اند

روز گذشته (سه شنبه) در مراسمی باحضور استاندار یزد و رئیس فدراسیون شنا از قهرمانان شنا و واترپلو استان یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عصر دیروز (سه شنبه) در مراسمی با حضور میرمحمدی استانداریزد، رضوانی رئیس فدراسیون شنا، حیدری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد، باغستانی رئیس هیات شنای استان و دیگر مسئولین این هیات و مدیران عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و گروه تولیدی یزد پولیکا درسالن زنده یاد حاج یدالله متوسلیان از قهرمانان شنا و واترپلو یزد تقدیر به عمل آمد.

استاندار یزد در این مراسم در سخنانی قهرمانان و برترین‌ها در هر حوزه به ویژه ورزش را جزء دارائیهای شهر دانست و اهمیت دادن خانواده ها به ورزش را امری مطلوب و ارزشمند برشمرد. میرمحمدی شنای یزد را نمونه ی بارزی از حرکت پایه ای و اصولی دانست و گفت: خوشحالم از اینکه در جمعی قرار گرفته ام که بر روی پای خود تکیه نموده و بی ادعا به موفقیت‌های چشم گیر ملی دست یافته است.
رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو کشور نیز دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای منظم شنای یزد، عنوان کرد: باحضور در یزد پی بردم درآینده ای نزدیک یزد به جایگاه پیشین خود که برتری در ایران بود دست خواهد یافت. رضوانی از خانواده ی شناگران یزدی تقدیر کرد و از حضور در جمع آنان ابراز خرسندی نمود و به شناگران یادآور شد قدر این حضور دلسوزانه رابدانید.
شریعتی،مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک موفقیتهای کسب شده به خانواده شناگران و واترپلوئیست‌ها نوید داد امروز حضور جدی و قهرمانی در ورزش تضمین کننده آینده تحصیلی،شغلی و وضعیت خدمتی فرزندان شماست و از ورزشکاران خواست فعالیت حرفه ای خود را تا کسب نتایج نهایی ادامه دهند.

در پایان این مراسم از تیمهای قهرمان واترپلوی پیشگامان و یزد پولیکا که توانسته‌اند در سال جاری عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در سطح کشور را از آن خود کنند با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر شد.
در پایان این مراسم علاوه بر تقدیر از باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و گروه تولیدی یزد پولیکا دو حامی هیات شنای یزد، از نیم قرن تلاشهای صادقانه و پدرانه حاج کاظم باغستانی نیزتجلیل به عمل آمد.

 

photo_2017-01-25_09-24-08 photo_2017-01-25_09-24-02 photo_2017-01-25_09-24-04

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.