ورنوس: هدف پیشروی به سمت لیگ واترپلو بانوان است

نایب رئیس بانوان در مورد برگزاری رقابت های واترپلوی بانوان (جام خلیج فارس) گفت: هدف از برگزاری این رقابت ها پیشرفت واترپلوی بانوان و پیشروی به سمت لیگ بانوان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرناز ورنوس نایب رئیس بانوان با اشاره به برنامه های کمیته بانوان در ماه های پایانی سال گفت: رقابت های قهرمانی کشور شنای بانوان رده سنی ۱۲-۱۱ و ۱۴-۱۳ سال ششم الی هشتم اسفند ماه برگزار می شود. همانطور که می دانید این رقابت ها در سال های ۸۹ و ۹۰ به دلایلی برگزار نشده بود. از اواخر سال ۹۰ که در فدراسیون شنا مشغول به همکاری شدم این رقابت ها را با کمک کمیته بانوان برگزار کردیم تا انگیزه شناگران نوجوان از بین نرود.

وی برگزاری قهرمانی کشور بانوان را حاصل تلاش های فدراسیون شنا بیان کرد و افزود: با توجه به این که هیچ استانی میزبانی قهرمانی کشور بانوان را بر عهده نگرفت فدراسیون شنا با همکاری کمیته بانوان به هر نحو ممکن مسئولیت برگزاری این رقابت ها را پذیرفت تا این مسابقات در رده های سنی نوجوانان حذف نشود.

وی ادامه داد: رقابت های واترپلوی بانوان جام خلیج فارس نیز اول و دوم اسفند ماه در استان تهران برگزار می شود. در این رقابت ها هفت تیم شرکت می کنند و هدف ما از برگزاری مسابقات واترپلوی بانوان پیشروی به سمت لیگ واترپلو برای بانوان است تا بانوان واترپلوئیست نیز بتوانند لیگ پویایی داشته باشند. البته برای ارتقای سطح کیفی مسابقات ۱۸ بهمن ماه کلینیک بازآموزی برای داوران و مربیان واترپلو از سراسر کشور برگزار می شود.

نایب رئیس بانوان در مورد دیگر برنامه های این کمیته یادآور شد: کلاس های مربیگری درجه یک بانوان به منظور ارتقای سطح کیفی مربیان شنا نیز از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است. در این دوره از کلاس ها سعی کردیم از مدرسان تئوری به نام این رشته که اکثر آنها خانم هستند استفاده کنیم. تدریس کلاس های عملی آن نیز توسط من و دکتر صباغیان انجام می شود.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب