وزارت ورزش از رشته های پایه حمایت می کند

مدیرکل دفترهماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر توجه ویژه این وزارتخانه به ورزش های پایه گفت:باید زیر ساخت ها را در شنای بانوان کشور تقویت کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، ماندانا رسولی مدیر کل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور- جام خلیج فارس- با بیان این مطلب افزود: توجه به رشته های پایه در اولویت برنامه های وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که زیر ساخت های این بخش تقویت شود.

رسولی با اشاره به لزوم اهمیت به رشته های پایه، بوی‍‍ژه رشته شنا که در طول زمان مظلوم واقع شده گفت: با توجه به اینکه در این رشته امکان حضور بانوان در عرصه های بین المللی وجود ندارد باید تلاش کرد تا زمینه تقویت فعالیت های شنای بانوان در سطح ملی و همگانی را فراهم کرد و حتی امکان برگزاری مسابقات به میزبانی کشور را مهیا کرد.

وی که سابقه داوری و مربیگری شنا را نیز در کارنامه کاری خود دارد در پایان حمایت از شنای بانوان در برگزاری مسابقات باشگاهی در این رشته را گام مهمی در اعتلای این رشته دانست و تصریح کرد: وزارت ورزش در حد توان و بضاعت خود از توسعه شنای بانوان حمایت می کند و امیدواریم این ورزش که مورد تاکید دین اسلام نیز قرار دارد در سطح جامعه و بویژه بانوان بیش از پیش گسترش یابد.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.