ولادت با سعادت امام جواد (ع) مبارک باد

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت با سعادت نهمین پیشوای شیعیان حضرت امام محمد تقی (ع)، جواد الائمه را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت میگوید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امام محمد بن علی التقی علیهما السلام نهمین پیشوای شیعیان دهم رجب سال ۱۹۵ هجری قمری در مدینه دیده به جهان گشود. پدرش امام رضا علیه السلام  و مهم ترین لقب آن حضرت، جواد است.

امام محمد تقی (ع)، به دلیل بخشندگی فوق‌العاده و برآورده کننده نیازها مشهور به جوادالائمه (ع) یا باب‌الحوائج هستند.

حضرت رضا (ع) بر اساس نصبی که از پیامبر اکرم (ص) و امیر موُمنان علی (ع) به او رسیده بود فرزند خود را به جواد ، زکی  و تقی ملقب فرمودند.  به جزء این سه لقب حضرت جواد(ع) دارای القاب دیگری چون،قانع،مرتضی، نجیب : منتخب ، متقی ، متوکل ، مرض، المختار ،عالم نیز بودند. اما به جهت جود و سخاوت فراوان مشهورترین لقب امام محمد تقی (ع)  جواد است.

فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ولادت فرا رسیدن دهم  ماه شریف رجب المرجب، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقى، جواد الائمه (علیه السلام ) ، مظهر بخشش و احسان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می‌گوید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.