ولی پور المپیکی تمرین می کند/ تغییرات فنی او محسوس است

سرمربی تیم ملی شیرجه کشورمان در بازگشت از اردوی چین گفت: ولی پور تا حدود ٨۰ درصد شانس کسب سهمیه المپیک لندن را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، غلامرضا خیبری نژاد با بیان این مطلب افزود: مجتبی ولی پور در طول اردوی ۴۵ روزه ای که در دانشگاه تسینگ هوا چین پشت سر گذاشت تمرینات خوب و منظمی را انجام داده و پیشرفت قابل توجهی داشته و با آمادگی خوبی که به دست اورده تا حدود ٨۰ درصد به کسب سهمیه المپیک امیدوارم.

سرمربی تیم ملی شیرجه با اشاره به اینکه تمامی پیش نیاز های لازم برای انجام تمرینات حرفه ای در اردوی چین فراهم است، افزود: مربیان چینی در یک ماه ابتدایی حضور ولیپور در اردوی چین تنها روی حرکات پایه و اصلاح حرکات تکنیکی او تمرکز کرده بودند که خوشبختانه او به شرایط کیفی مطلوبی دست یافته و تغییرات کاملا محسوسی در اجرای حرکات او دیده می شود.

وی با بیان اینکه ولی پور حرکات تکنیکی خود را بر روی کسب امتیازات لازم در المپیک متمرکز کرده است افزود: ولی پور در ماده تخته فنر ٣ متر شانس کسب ورودی المپیک را دارد و مربیان چینی تمام برنامه ریزی های تمرینی خود را بر روی این ماده و اجرای حرکات متنوع متمرکز کرده اند.

خیبری نژاد در پایان گفت: با وجودی که ولی پور در رقابتهای ورودی المپیک کار دشواری برای رقابت با شیرجه رو های سایر کشورها پیش رو دارد ولی با روحیه بالا، پشتکار و عزم جدی که دراو وجود دارد امیدواریم این شیرجه رو کشورمان بتواند برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران به سهمیه المپیک دست یابد تا زحمت سالها تلاش و کار مربیان شیرجه کشور به نتیجه برسید.

مجتبی ولی پوراز ٢١ آذر ماه گذشته اردوی آماده سازی خود را در کمپ تمرینی دانشگاه تسینگ هوا برپا کرده است و قرار است از ٢٧ بهمن ماه جاری در مسابقات انتخابی شیرجه المپیک لندن شرکت کند.

image_printپرینت مطلب