ولی پور در اوج آمادگی قرار دارد/ مجتبی می تواند تاریخ ساز شود

سرمربی تیم ملی شیرجه در خصوص وضعیت آمادگی مجتبی ولی پور در آستانه مسابقات انتخابی المپیک گفت: ولی پور در بهترین شرایط آمادگی و روحی قرار دارد و به موفقیت او بسیار امیدوارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، غلامرضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه کشورمان با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ولی پور در وضعیت آمادگی جسمانی و روحی بالایی قرار دارد و ظرف روزهای گذشته تمرینات خود را در لندن آغاز کرده تا ضمن هماهنگی با شرایط آب و هوایی خود را برای شروع مسابقات آماده کند.

وی با بیان اینکه ولی پور حرکات تکنیکی خود را بر روی کسب امتیازات لازم برای ورودی المپیک متمرکز کرده است، افزود: ولی پور در ماده تخته فنر ٣ متر شانس کسب ورودی المپیک را دارد و با وجودی که او در این رقابتها کار دشواری برای رقابت با شیرجه رو های سایر کشورهای جهان پیش رو دارد ولی با روحیه بالا، پشتکار و عزم جدی که در او وجود دارد امیدوارم این شیرجه رو کشورمان بتواند برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران به سهمیه المپیک دست یابد تا زحمت سالها تلاش و کار مربیان شیرجه کشور به نتیجه برسد.

گفتنی است مجتبی ولی پور طی روزهای ٢ و ۶ اسفند ماه در رقابتهای انتخابی المپیک با حریفانی از ۴٢ کشور جهان به رقابت خواهد پرداخت.

image_printپرینت مطلب