ویژه برنامه های فرهنگی در منطقه گردشگری عباس آباد

ویژه برنامه های فرهنگی و هنری هفته المپیک از ۵ تا ۱۰ تیرماه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛طبق اعلام کمیته ملی المپیک ویژه برنامه های فرهنگی و هنری هفته المپیک از ۵ تا ۱۰ تیرماه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود. مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی ساعت ۱۰ صبح فردا(شنبه پنجم تیر ماه) با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دست اندرکاران کاروان برگزار می گردد.

در این هفته مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که برگزاری نمایشگاه عکس، کارگاه های هنری، هفته فیلم و رونمایی از چند آلبوم موسیقی شامل آهنگ های حماسی و قهرمانی از جمله آنهاست.

مراسم آئینی و ورزش‌های پهلوانی شامل مناجات خوانی، پرده خوانی، چاوش خوانی، ورزش‌های بومی و محلی بخش دیگری از برنامه هایی است که در هفته المپیک در قالب برنامه های میدانی به اجرا در می‌آید.

برگزاری کارگاه های عروسک سازی، تصویرگری و عصرانه کارتون پل طبیعت با حضور ۶۰ کارتونیست با موضوع المپیک و ورزشکاران، پخش ۹ فیلم مرتبط با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و اجرای گروه های موسیقی اقوام از دیگر برنامه های تدارک دیده در این هفته فرهنگی است.

این برنامه‌ها در گذر فرهنگ (حد فاصل باغ کتاب و دریاچه هنر) از ۵ تا ۱۰ تیر ماه با همکاری کمیته ملی المپیک و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

آدرس: میدان آرژانتین. بلوار نلسون ماندلا (آفریقا). بعد از خیابان داماد. ورودی منطقه. سالن همایشهای سپهر

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.