پاداش نقدی فدراسیون شنا به ملی پوش جوان شنای ایران

به دنبال رکورد شکنی پوریا مالدار قصری در مسابقات رده های سنی و جایزه بزرگ دبی، فدراسیون شنا از این شناگر جوان کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، پوریا مالدار قصری شناگر جوان کشورمان پس از ٢ سال وقفه در دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ دبی موفق شد رکورد ماده ٢۰۰ متر کرال پشت را طی یک روز دو بار جابجا کند.

وی ابتدا در مسابقات مقدماتی صبح با ثبت زمان ٢ دقیقه و ١٢ ثانیه و ٢١ صدم ثانیه رکورد ملی این ماده را که با زمان ٢ دقیقه و ١٣ ثانیه و ٣۵ صدم ثانیه متعلق به شاهین برادران (سال ٢۰۰٧ – جاکارتا اندونزی) بوده را به میزان یک ثانیه و ١۴ صدم ثانیه کاهش داد و سپس در مسابقات فینال که بعد از ظهر برگزار شد نیز موفق شد با زمان ٢ دقیقه و ١١ثانیه و ٩۴ صدم ثانیه رکورد صبح خود و کشور را به میزان ٢٧ صدم ثانیه کاهش دهد.

فدراسیون شنا که پیش از این وعده داده بود شناگرانی که موفق شوند رکوردهای ملی را جابجا کنند سکه بهار آزادی اهدا خواهد کرد در حاشیه مرحله سوم مسابقات شنای باشگاههای کشور با پرداخت ٨ میلیون ریال ( معادل ریالی سکه ) از تلاش این شناگر جوان کشورمان تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا، خشایار حضرتی سرمربی تیم ملی و یورگ وویت مربی آلمانی حضور داشتند، پاداش نقدی مالدار قصری به وی اهدا شد.

image_printپرینت مطلب