پاداش ۱۲۵ هزار یورویی ترکیه برای غلبه بر واترپلوی ایران

مربی تیم ملی واترپلو گفت: وزیر ورزش ترکیه پاداش بالایی برای تیم واترپلوی این کشور تعیین کرد تا ایران را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی واترپلوی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با کسب مساوی برابر تیم ملی ترکیه و تنها به دلیل تفاضل گل به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

 وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در این باره گفت: ترکیه یک سر و گردن از ما بالاتر است و از واترپلوی مدرن بهره می برد. ضمن این که در بخش باشگاهی از بازیکنان صرب و کروات استفاده می کند و دائما در کورس مسابقات قرار دارد. رویارویی با این تیم تجربه خوبی بود.
وی ادامه داد: بازی در برابر این تیم سخت بود. به علاوه این که در ۸ دقیقه از مسابقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. اما شرایط سخت باعث شد عملکرد بهتری داشته باشیم و تنها با تفاضل گل دوم شویم.
مربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: بعد از کسب مقام دومی ۲۰۰ دلار از سوی کمیته و ۱۰۰ دلار از سوی فدراسیون به بازیکنان اهدا شد. اما جالب است بدانید قبل از بازی ترکیه برابر ما، وزیر ورزش این کشور به واترپلوئیست های کشورش قول داد در صورت شکست ایران و کسب مدال طلا ۱۲۵ هزار یورو به آن ها بپردازد.

رضایی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی واترپلو خاطر نشان کرد:  ۱۸ خرداد تورنمنتی با حضور تیم ملی سنگاپور، تیم ملی جوانان صربستان، یک تیم باشگاهی از استرالیا در سنگاپور برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان نیز در این رقابت حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.