پایان روز نخست مسابقات شنا مسافت کوتاه بانوان در کیش

امروز شنبه رقابت های نوبت عصر شنای مسافت کوتاه بانوان در رده سنی ۱۵ سال به بالا در پنج ماده، ۴۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر پروانه و چهار در صد متر آزاد تیمی پیگیری و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات قهرمان کشوری شنا مسافت کوتاه دختران رده سنی ۱۵ سال به بالا از صبح امروز شنبه ۲۳ بهمن در استخر المپیک جزیره کیش آغاز و تا ۲۴ بهمن رقابت ها ادامه خواهد داشت. پس از معرفی نفرات برتر در نوبت صبح رقابت ها در نوبت عصر در پنج ماده، ۴۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر پروانه و چهار در صد متر آزاد تیمی پیگیری و نفرات برتر مشخص شدند. دنیا حسینی شناگر اصفهان در روز نخست در دو نوبت صبح و عصر رقابت ها در ۲۰۰ متر قورباغه، ۵۰متر قورباغه، ۱۰۰ متر آزادو ۱۰۰ متر مختلط انفرادی عنوان نخست و در ماده ۴۰۰ متر آزاد مقام سوم را کسب کرد.

برای مشاهده نتایج صبح روز اول مسابقات کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج عصر روز اول مسابقات کلیک کنید.

نفرات برتر در نوبت عصر به شرح زیر است:

۴۰۰مترآزاد:

  1. زهرا حسین زاده نمینی از فارس با رکورد ۴.۵۴.۷٨
  2. ساجده تبریزی از تهران با رکورد ۴.۵۵.۳۴
  3. دنیا حسینی از اصفهان با رکورد ۵.۰۰.۶۶

۲۰۰متر قورباغه:

  1. دنیا حسینی از اصفهان با رکورد ۲.۴۶.۲۵
  2. مانا حسینی بای از تهران با رکورد ۲.۴۷.۴۱
  3. غزال بهمن پور از البرز با رکورد ۲.۵۵.۴۱

 

۱۰۰ متر مختلط انفرادی:

  1. دنیا حسینی از اصفهان با رکورد ۱.۱۰.٨۴
  2.  بهار امامی از تهران با رکورد ۱.۱۲.۷۴
  3. زهرا حسین زاده نمینی از فارس با رکورد ۱.۱۲.٨٨

 

۵۰ متر پروانه:

  1. فاطمه زهرا تجدد از قزوین با رکورد۰۰.۳۱.٨٨
  2. زهرا حسین زاده نمینی از فارس با رکورد ۰۰.۳۱.٨۹
  3.  زهرا ملکی زندی از توابع تهران با رکورد ۰۰.۳۱.۹۷

 

چهار در صد متر آزاد تیمی:

  1. تیم تهران با رکورد ۴.۲۳.۷۲
  2. تیم البرز با رکورد ۴.۳۱.۱۹
  3. تیم فارس با رکورد ۴.۳۳.۰۷

 

فردا یکشنبه در روز دوم و پایانی رقابت ها، در نوبت صبح، پنج ماده ۲۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر کرال پشت و چهار در پنجاه متر آزاد تیمی و در نوبت عصر در چهار ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر کرال پشت و چهار در صد متر مختلط تیمی پیگیری خواهد شد.

۱۲ تیم از استان های تهران، توابع تهران، فارس، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، قزوین، کردستان، اردبیل، سیستان و بلوچستان به همراه میزبان رقابت ها تیم های حاضر در مسابقات هستند. تیم مازندران نیز به دلیل عدم حضور ورزشکار از رقابت ها انصراف داد. همچنین در لیست اولیه مسابقات نمایندگان دیگری از سایر استان ها وجود داشتند اما در مسابقات حاضر نشدند. تیم های خراسان شمالی و خراسان رضوی یک تیم راهی رقابت کرده اند بنابراین ۱۲ تیم در رقابت ها حاضر هستند.

مراسم اهدای مدال رقابت های نوبت صبح و سه ماده از رقابت های نوبت عصر نیز در بین رقابت های دو ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی و ۵۰ متر پروانه برگزار و به نفرات برتر مدال اهدا شد. اهدای مدال دو ماده باقی مانده نیز فردا برگزار می شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.