پایان سومین دوره لیگ برتر شیرجه استان آذربایجان شرقی

سومین دوره لیگ برتر شیرجه استان آذربایجان شرقی روز گذشته (جمعه) با تیم استخر قهرمانی شیرجه میرداماد تبریزبه پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین دوره لیگ برتر شیرجه استان آذربایجان شرقی روز گذشته (جمعه) با حضور دبیری رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز، مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز و اکبر فرج اللهی رئیس هئیت شنای استان در محل استخر شیرجه میرداماد تبریز برگزار شد.

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات لیگ شیرجه استان با حضور ۹ تیم و ۶۰ شیرجه رو در استخر قهرمانی شیرجه میرداماد برگزار و تیم استخر قهرمانی شیرجه میرداماد تبریز به در جایگاه نخست ایستاد و تیم های ۲۹ بهمن الف و ۲۹ بهمن ب دوم و سوم شدند.

همچنین در این مراسم از قهرمانان آسیایی استان مجتبی ولی و علی شکول تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.