پایان مسابقات بین المللی شنا دبی

رقابت های بین المللی شنا دبی در حالی به پایان رسید که تیم ملی شنا جوانان ایران پنج سهمیه المپیک نانجینگ را به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات بین المللی شنا دبی به ایستگاه پایانی رسید. در روز آخر و در فینال ۲۰۰متر قورباغه آریا نسیمی شاد یک طلای دیگر برای تیم ایران به ارمغان آورد. نسیمی شاد در فینال این ماده ضمن ثبت یک رکورد فوق العاده نشان طلای این ماده را نیز به گردن آویخت. این شناگر جوان کشورمان با زمان ۲ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه مسابقه را به پایان رساند و رکورد جوانان ایران را نزدیک به سه ثانیه ارتقا داد. رکورد پیشین این ماده با زمان ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه در خود او قرار داشت. آریا صبح امروز این رکورد را ثبت کرده بود و بار دیگر در مرحله فینال آن را ارتقا بخشید.
نماینده دیگر ایران در ماده ۲۰۰متر قورباغه شایان عظیمی بود که با ثبت زمان ۲:۳۲:۵۳ به عنوان نفر ششم این مسابقات را به پایان رساند. در۵۰ متر پروانه نیما عبداللهی با ثبت زمان ۲۶:۵۰ به کار خود خاتمه داد و هشتم شد. همچنین محسن مهمان نواز هم در فینال ۱۰۰ متر کرال پشت زمان ۱:۰۰:۱۵ را ثبت کرد و در رده پنجم این ماده قرار گرفت.

بدین ترتیب پرونده مسابقات تیم شنا جوانان ایران نیز در روز پایانی مسابقات بسته شد.
کاروان شنا تیم ملی جوانان ایران در این دوره از مسابقات با کسب پنج سهمیه المپیک نانجینگ تاریخ ساز شد.
نیما عبداللهی، محسن مهمان نواز، آریا نسیمی شاد و شایان عظیمی پنج سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب