پایان کار شناگران ایران با رکورد شکنی امرالهی در ماده ۱۵۰۰ متر آزاد

در پنجمین روز از مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان صبح امروز (شنبه) سینا غلامپور و امیر عباس امرالهی دو نماینده شنای ایران با رقابت با حریفان خود به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهاردهمین دوره مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان از روز سه‌شنبه(۲۰ آذر ۱۳۹۷) به میزبانی هوانژو چین با حضور ۹۷۰ شرکت کننده از ۱۸۷ کشور جهان آغاز شد. این رقابت‌ها  از ۲۰ الی ۲۵ آذر ۱۳۹۷ (۱۶-۱۱ دسامبر ۲۰۱۸)  پیگیری خواهد شد. سینا غلام پور و امیرعباس امرالهی دو نماینده شنای ایران در این مسابقات هستند.

ابتدا سینا غلامپور در روز پنجم این رقابت‌ها در ماده ۱۰۰ متر آزاد به آب زد. غلامپور ۱۰۰ متر را در زمان ۰۰:۵۰.۴۷ شنا کرد و به کار خود پایان داد. در ادامه امیر عباس امرالهی شناگر جوان و آینده دار تیم ملی در ماده ۱۵۰۰ متر آزاد با حریفان قدرتمند خود به رقابت پرداخت. امرالهی موفق شد بار دیگر در این مسابقات رکورد شکنی کند. این شناگر ۱۵۰۰ متر را در زمان ۱۶:۲۹.۲۶ شنا کرد و رکورد این ماده را ۸ ثانیه ارتقا داد. رکورد ملی این ماده پیش از این توسط امرالهی در مسابقات قهرمانی جهان کانادا سال ۲۰۱۶ با زمان ۱۶:۳۷.۶۹  ثبت شده بود.

 

روز پنجم شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷  (۱۵ دسامبر)
ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی ( ۵:۰۰ صبح به وقت تهران) 

  • سینا غلامپور   ۱۰۰ آزاد       ۰۰:۵۰.۴۷

 

  • امیر عباس امرالهی ۱۵۰۰ متر آزاد    ۱۶:۲۹.۲۶

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب