پایان کار غلامپور در ماده ۵۰ متر آزاد مسابقات جهانی چین

در سومین روز از مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان صبح امروز (پنجشنبه) سینا غلامپور نماینده شنای ایران در ماده ۵۰ متر آزاد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهاردهمین دوره مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان از روز سه‌شنبه(۲۰ آذر ۱۳۹۷) به میزبانی هوانژو چین با حضور ۹۷۰ شرکت کننده از ۱۸۷ کشور جهان آغاز شد. این رقابت‌ها  از ۲۰ الی ۲۵ آذر ۱۳۹۷ (۱۶-۱۱ دسامبر ۲۰۱۸)  پیگیری خواهد شد. سینا غلام پور و امیرعباس امرالهی دو نماینده شنای ایران در این مسابقات هستند.

سینا غلامپور شناگر نیشابوری تیم ملی در روز سوم این رقابت‌ها صبح امروز (پنج‌شنبه) در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زد. غلامپور ۵۰ متر را در زمان ۰۰:۲۲٫۷۵ شنا کرد و در مجموع در رتبه ۵۷ از تعداد ۱۲۹ شرکت کننده ایستاد  و به کار خود پایان داد. غلامپور با ثبت این زمان موفق شد رکورد پیشین خود را یک ثانیه بهبود ببخشد. رکورد ملی این ماده به نام مهدی انصاری با زمان ۰۰:۲۲٫۶۱  ثبت شده است.

پیش از این امیر عباس امرالهی در روز نخست این مسابقات موفق شده بود رکورد ملی ۴۰۰ متر آزاد را برای سومین بار در سال ۱۳۹۷ جابجا کند.

 

 

 

روز سوم پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷  (۱۳ دسامبر)
ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی ( ۵:۰۰ صبح به وقت تهران) 

  • روز سوم سینا غلامپور ۵۰ متر آزاد           ۰۰:۲۲٫۷۵    

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب