پایان کار نماینده آب‌های آزاد ایران در قهرمانی آسیای سمرقند

نماینده شنا آب‌های آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی سمرقند به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آزاد به میزبانی سمرقند از ۳۱ شهریور تا پنجم مهر ۱۴۰۱ در کشور ازبکستان برگزار شد. در همین راستا محمدحسین قاسمی نماینده شنا ایران با هدایت محمدرضا کیانی‌پور که به دلیل تاخیر در پرواز هواپیمایی ترکیش با ساعت ها تاخیر به سرمرقند محل برگزاری مسابقات رسیده بود، در نهایت نتوانست در ماده ۵ کیلومتر شرکت کند.

نماینده شنا ایران که به شدت از مشکلات پروازی و دیر رسیدن وسایل اش دچار مشکل شده بود، با وجود عملکرد خوب در ۴ کیلومتر ابتدایی مسابقه ۱۰ کیلومتر به دلیل آسیب دیدگی و اسپاسم عضلانی نتوانست در ماده ۱۰ کیلومتر به کار خود پایان دهد.

کیانی پور مربی تیم ملی آب های آزاد ایران در این باره توضیح داد: پروازی از ایران با تاخیر پرید و به پرواز دوم نرسیدیم. هر دو پرواز برای هواپیمایی ترکیش ایر بود. بعد از معطلی زیاد همان ایرلاین یک پرواز دیگر گرفت که بالاخره به سرمرقند برسیم اما چمدان ها و وسایل با دو روز تاخیر رسید، یعنی فردای مسابقه ۵ کیلومتر وسائل ما رسید. عملا نمی توانستیم در ماده ۵ کیلومتر شرکت کنیم. خود ما هم ۷ صبح به هتل رسیدیم و ۸ صبح مسابقه بود. از تهران تا سمرقند ساعت ها در سالن های ترانزیت فرودگاهی معطل شده بودیم و نمی شد در مسابقه شرکت کرد. ما از ایرلاین مورد نظر شکایت کردیم زیرا به هر حال همین تاخیر در پروازها به عملکردمان آسیب زد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب