پایان کار واترپلوئیست‌های ایران با پیروزی بر ازبکستان

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با نتیجه 15 بر 9 مقابل ازبکستان به پیروزی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی‌پوشان واترپلو ایران که برای حضور در پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا به اندونزی سفر کرده‌اند در آخرین دیدار خود مقابل ازبکستان به آب زدند. این دیدار از ساعت ۹:۳۰ امروز به وقت تهران آغاز شد. جوانان واترپلوی ایران در تمامی لحضات این بازی از حریف خود پیش بودند و در پایان هم با حساب ۱۵ بر ۹ رقیب خود را شکست دادند.

ازبک‌ها که با پیروزی بر قزاقستان مدعی، شگفتی ساز این دوره از رقابت‌ها لقب گرفتند مقابل جوانان ایران حرفی برای گفتن نداشتند و از همان ابتدا برتری واترپلوئیست‌های ایران مشهود بود.

با این نتیجه پرونده پنجمین دوره مسابقات واترپلو جوانان آسیا برای نمایندگان ایران بسته شد.

ظهر امروز هم دو بازی دیگر برگزار می‌شود تا جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات کامل شود.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را بر عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند. نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو ایران هم وظیفه سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.

 

نتایج کامل ایران در پنجمین دوره مسابقات واترپلو  قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا:

(۳۱ تیر تا ۴ مرداد ۱۳۹۵)

 

  • قزاقستان ۱۳ – ایران ۱۰
  • ایران ۱۲ – ژاپن ۱۲
  • اندونزی ۱۳ – ایران ۱۹
  • ایران ۱۰ – چین ۱۲
  • ازبکستان ۹ – ایران ۱۵

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب