پدرام حسن زاده: دست و پا بسته نیستیم

داروازه بان تیم چوکای تالش گفت: هر چند از نظر مهره به بعضی از تیم ها نمی رسیم ولی مطمئن باشید به تیم های دیگر راحت امتیاز نمی دهیم که این را در سال های قبل نیز نشان دادیم و همیشه تیم دست و پا بسته ای نبودیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو؛ پدرام حسن زاده دروازه بان تیم واترپلوی چوکای تالش در آستانه مسابقات امسال لیگ واترپلو اظهار کرد: تیم ما به دلیل اینکه چند وقتی است استخر در اختیار ندارد، در دریا به تمرینات خود ادامه می دهد. دریا نیز هر یک روز در میان کولاک است. دو هفته می شود که تیم ما تمرینات خود را جهت آمادگی در مسابقات امسال لیگ واترپلو آغاز کرده است. به دلیل مشکلاتی مثل نداشتن استخر برای تمرین از تیم های دیگر یک مقدار عقب افتاده ایم ولی با این شرایط باز به تمرینات و آمادگی خود ادامه می دهیم. از سوی مسئولان به تیم قول داده شده است که تا قبل از شروع مسابقات امکان استفاده از استخر را فراهم کنند. هر چند هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باشگاه که همیشه لطف داشته در حال پیگیری این موضوع است. با این شرایط باز تیم ما به تمرینات خود ادامه می دهد و هر روز آماده تر می شویم که تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم.
وی افزود: در روز بین دو الی سه ساعت تمرین داریم و بعد کارهای بدنسازی را نیز انجام می دهیم. در کل الان ۵۰ الی ۶۰ درصد آماده هستیم که تا شروع مسابقات به ۸۰درصد آمادگی می رسیم. خودم نیز الان در حال آمادگی هستم تا مثل سال های قبل به آمادگی خوبی برسم و به تیم خودم کمک کنم. تیم چوکا هر سال بیشتر بازیکنان بومی را در اختیار می گیرد و با توجه به تمرینات و برنامه هایی که داریم هر چند از لحاظ بازیکن به بعضی از تیم ها نمی رسیم ولی ما همیشه سعی می کنیم که به تیم های دیگر راحت امتیاز ندهیم که این را در سال های قبل نیز نشان دادیم و همیشه تیم دست و پا بسته ای نبودیم. امیدوارم که امسال بازی های خوبی انجام بدهیم و برای سایر تیم ها حریف راحتی نباشیم. از بازیکنان ملی پوش فقط میثم سالمی را تیم چوکا امسال در اختیار گرفته است هرچند بازیکنانی هستند مثل معین اسماعیل پورکه سال های قبل در تیم ملی بازی کرده اند اما الان در تیم ملی نیستند.
دروازه بان تیم چوکای تالش در مورد اینکه تیم چوکا برای مسابقات امسال توانسته بازیکنان مد نظرش را در اختیار بگیرد یا نه، گفت: اینکه کدام بازیکنان به درد تیم می خورد و باید کدام بازیکن را در اختیار گرفت، بر عهده سرمربی است و ما که بازیکن هستیم این اختیار را نداریم که برای تیم بازیکن انتخاب کنیم چون سرمربی بازیکن را انتخاب می کند و باشگاه برای جذب آن اقدام می کند.
پدرام حسن زاده در مورد سرمربی تیم چوکا اشاره کرد: سرمربی جوان تیم ما، خیلی مربی با برنامه ای است و با تمرینات و تاکتیک های جدیدی که به تیم آموزش می دهد باعث شده که چوکا هر سال پیشرفت کند. او به بازیکنان جوان خیلی میدان می دهد تا به خوبی این بازیکنان وارد لیگ بشوند.
وی در مورد مدعیان امسال لیگ برتر واترپلو گفت:ما تا جایی که بتوانیم سعی می کنیم جزو مدعیان باشیم چون همیشه نشان دادیم که تیم های شهرستانی که بازیکنان بومی خود را در اختیار دارند، حرفی برای گفتن دارند. نفت امیدیه به نظرم امسال اصلی ترین مدعی قهرمانی است هر چند تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و تیم سپاهان اصفهان تیم های خوبی هستند که تیم فولاد مبارکه چند سال قهرمان شده است.
حسن زاده در رابطه با انتظارات از سازمان لیگ در برگزاری مسابقات لیگ برتر بیان کرد: انتظارم از سازمان لیگ این است که یک برنامه مشخص و منظم داشته باشد و تاریخ مشخصی را برای مسابقات در نظر بگیرد. یکی هم اینکه فدراسیون ها کاری بکنند که هیئت ها به بازیکنان توجه بیشتری داشته باشند. از لحاظ قرارداد و تسویه… و سایر موارد بیشتر هوای بازیکنان را داشته باشند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب