پروبیچ: بدون توجه به حریفان به پیشرفت فکر میکنیم/ میزبانی ایران عالی است

سرمربی تیم ملی واترپلوی چین گفت: در حال حاضر بدون توجه به حریفان باید روی خودمان تمرکز کنیم تا پیشرفت کنیم .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری فارس، پیتر پروبیچ درمورد برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی واترپلوی ایران به میزبانی تهران اظهار داشت: از همکاری مشترکی که بین فدراسیون ایران و چین ایجاد شده و اردوهایی که می‌توانیم به صورت مشترک برگزار کنیم خیلی خوشحال هستم. ابتدا اردویی را در چین داشتیم و حالا هم ما به ایران آمده‌ایم تا با هم تمرین کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید روی خودمان تمرکز کنیم تا پیشرفت کنیم. الان تیم‌های قزاقستان و ژاپن در آسیا از ما بهتر هستند، اما ما باید بدون توجه به آنها فقط روی پیشرفت تیم خودمان کار کنیم. تیم ایران هم باید همین تفکر را داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم ملی واترپلوی چین درخصوص شرایط میزبانی تهران برای برگزاری اردوی تدارکاتی مشترک با چین خاطرنشان کرد: ایران میزبانی خیلی خوبی دارد. همه چیز در ایران بسیار عالی است. خوشبختانه مسئولان ایرانی خیلی مودب و خوش برخورد هستند و ما از این شرایط بسیار راضی هستیم.

پروبیچ عنوان کرد: در حال حاضر شرایط بازی‌های آسیایی مشخص نیست. شاید ما در آن مسابقات با ایران روبرو شویم و شاید اصلاً این اتفاق رخ ندهد. به هر حال تمرکز ما در حال حاضر روی تیم خودمان است و تلاش می‌کنیم به دو تیمی که از ما بهتر هستند برسیم. درمورد ایران هم نمی‌توانم اظهارنظر دقیقی داشته باشم و به نظرم باید صبر کنیم و شرایط آنها را در بازی‌های آسیایی ببنیم.

وی افزود: قزاقستان و ژاپن تجربه بیشتری دارند. آنها زمان بیشتری صرف کرده‌‌اند و سابقه مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه دارند. ما هم باید به گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم قدم به قدم به آنها نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب